Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > mix exclusif... ;)
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002
Re: mix exclusif... ;)

quote:
Originally posted by Koris

right click - save as

Vivement que je rentre chez moipour retrouver un click droit !!! mais comment on fait avec un iMac ??? c'est vraiment un beau jouet coloré ce truc mais tu ne peux pas faire grand chose avec !!!

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jun-17-2003 09:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

que dire... terrible, mixé a la perfection, et excellente selection
merci encore

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-17-2003 09:58  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Re: Re: mix exclusif... ;)

quote:
Originally posted by Princesse
Vivement que je rentre chez moipour retrouver un click droit !!! mais comment on fait avec un iMac ??? c'est vraiment un beau jouet coloré ce truc mais tu ne peux pas faire grand chose avec !!!

Pas sur mais je crois qu'il faut rester cliquer avec le bouton de gauche sur le lien.
Mais c pas sur du tout

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-17-2003 10:49  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001
Re: Re: mix exclusif... ;)

quote:

awwww ma pauvre sache que les macs sont des machines tout a fait capable de tout faire mais faut simplement reapprendre certaines methodes.
Pour le click droit tu dois appuyer la touche CTRL et sur la souris en meme temps. et VOILA !

Old Post Jun-17-2003 10:59 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

hmmmm ... vraiment cool ce mix ! merci...

Old Post Jun-17-2003 11:05  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Re: Re: Re: mix exclusif... ;)

quote:
Originally posted by jdat
awwww ma pauvre sache que les macs sont des machines tout a fait capable de tout faire mais faut simplement reapprendre certaines methodes.
Pour le click droit tu dois appuyer la touche CTRL et sur la souris en meme temps. et VOILA !

Alors la : MERCI MERCI MERCI !!!! , une semaine et demi que je cherche cette manipulation !!! (et bien sur je ne peux pas la demander car sinon ils vont se demander ce que je fait et voir que je ne bosse pas...)

EDIT : ça ne résout le probleme que j'ai, comment on trouve les propriétés d'une photo pour que je puisse participer au thread "Association d'image"

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Last edited by Princesse on Jun-17-2003 at 12:25

Old Post Jun-17-2003 12:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

bah tu fais la même chose avec la pomme du clavier
enfin je crois.
tu fais clic + pomme sur la photo et puis y'a certainement un petit menu qui apparaît et tu fais "Propriétés"

mais bon... c'est qu'une hypothèse

Old Post Jun-17-2003 12:54  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001
Re: Re: Re: Re: mix exclusif... ;)

quote:
EDIT : ça ne résout le probleme que j'ai, comment on trouve les propriétés d'une photo pour que je puisse participer au thread "Association d'image"

humm tu peux essayes de faire un click du bouton droit sur l'image et ca l'ouvres dans une fenetre enfin laisses moi reverifies sur mon mac il a ete au repos un peu ces derniers temps me rappeles plus.

sinon un autre moyen c'est tu cliques sur la photo dont tu veux le lien vers la barre d'adresse et hop comme par magie ca ouvrira la photo toute seule dans ta fenetre de ton explorateur et l'adresse de l'image sera dans la barre d'adresse.

Old Post Jun-17-2003 22:32 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Koris
1. Midway - Amazon (Original mix) - In trance we trust promo
2. 2 Players - Pitch and Shela (Jaron Inc mix) - Afterglow records promo 7.25min
3. Neo and Farina - Barchetta - HotDecks Promo 13.56min
4. Filterheadz presents Orange 3 - In your Eyes (Orange 3 mix) 21.36min
5. Greg Murray - I feel love 26.14min
6. Empyreal Sun - Twisted Reality - Galacative recordings promo 33.59min
7. Ralphie B vs Airbase - Massive Rise - 40.00min
8. Photon Project - Thougts - In trance we trust promo - 47.29min
9. Misja Heelshoot - First Second (Signum mix) - Gesture music promo 53.35min

ouai mais t lourd la... vous etes chiants les dj a toujours jouer des trucs qu'ont pourra pas capter avant 5-6mois dans le commerce...

mais merci bcp pour ce mix j'ai hate d'entendre ca...

Old Post Jun-17-2003 22:42  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

JE suis en train d'ecouter ce fameux set et j'en conclu pour le moment que : Neo and Farina - Barchetta - HotDecks Promo c'est vraiment génial comme morceau !!!

Old Post Jun-18-2003 11:53  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Et bien je suis agreablement surpris par ce set, je trouve que ca le fait de mieux en mieux en Suisse, les soirées, puis les djs, puis les productions de titres.

La suisse ne serait elle pas entrain de devenir une nouvelle institution de la trance.

Old Post Jun-18-2003 12:14  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Et bien je suis agreablement surpris par ce set, je trouve que ca le fait de mieux en mieux en Suisse, les soirées, puis les djs, puis les productions de titres.

La suisse ne serait elle pas entrain de devenir une nouvelle institution de la trance.

Au contraire , il me semble plutot qu elle se dirige dans ce sens la => HARDSTYLE

Old Post Jun-18-2003 12:18  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > mix exclusif... ;)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks Mix of Solar Stone - Solarcoaster ??? [2003] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSlam feat Tyrone Visionary Palmer - "Lifetimes" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:05.

Forum Rules: