|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
haha nou, ik ben t met Mark eens, want t gaat weer eens net als vanouds zo dat Ruben TOTAAL niet leest wat ik schrijf en alleen maar naar voren brengt dat de zaken zo zijn als hij WIL dat ze zijn, dus bij deze:
ik staak de discussie, was nl vergeten hoe zinloos t is met meneer in discussie te gaan.
Geweldig voor je Anja, dat jullie weer leuk met elkaar kunnen converseren, hoop dat t ook zo blijft en dat jullie de wollige zaken wat uit de knoop kunnen halen 
As for praten...Andreas en ik...altijd op goeie voet geweest (kunnen veel exen niet zeggen, maar daar gaat t nu niet eens om). Blij zijn dat je relatie voorbij is heeft geen RUK te maken met haatgevoelens of iets in die trant, het is gewoon het feit dat je je beide realiseerd dat er een hele wereld openstaat voor je in deze nieuwe situatie. Want hoeveel je ook van elkaar gehouden mag hebben, het hoeft niet zo te zijn dat liefde alles overwint en dat twee mensen die van elkaar houden daardoor ook altijd SAMEN een beter leven zullen hebben! Mensen die dit verschil niet zien...tja...
Maarre ja, die bruiloft is vandaag he?
p.s. Don je zegt t trouwens wel erg mooi
ps2 ZAAD VRAGENDE OGEN LOLLLLLL
PEOPLE he did it again Ja Ruben maak jezelf vooral wijs dat je gewild bent Ik val ook totaal HELEMAAL op blondjes
(insert nog een heleboel beledigingen...maar nee ik houd t beschaafd) 
Jun-19-2003 14:53
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Naja,weet me wel posts hier op t forum te herinneren waar je Andreas openlijk afviel wat in mijn ogen dus niet echt respectvol was.
En ik ben blij dat de dingen waar ik me niet vet bij voelde er niet meer zijn ja,maar de dingen waar ik altijd voor gegaan ben mis ik nog elke dag.
Weinig mensen kennen Ruben zoals ik m ken en t kan overkomen alsof hij dingen zegt die niet kloppen,maar ik weet ook dat mensen vaak geshockeerd zijn dingen te horen die ze zelf niet willen weten maar die hij eruit pleurt.
En merendeel van de ppl zien dat soort dingen ook en denken t wel maar zeggen t niet,die hebben een verhulde mening die ze lekker in t midden laten omdat ze aardig gevonden willen worden.
Ik viel echter op de open emoties die hij eruit gooit en ze niet netjes inpakt en zichzelf indekt tegen valkuilen.
I like it rough and straight,onze relatie is foutgelopen op nasty shit van buitenaf,we hebben ons laten verleiden teveel shit invloed op ons te laten hebben en t te laten verneuken.
Stom van ons idd,want je komt niet vaak een soulmate tegen waar je geen grenzen bij hoeft te leggen.
En t komt niet vaak voor dat je iemand door en door kent en ook de meeste foute dingen kan bespreken,t komt vaker voor dat mensen elkaar en public afzeiken en te kakken zetten.
Wij hebben onze shit zeker wel gehad,water en vuur,als de 1 de ander niet tegen de muur sloeg was t wel andersom,no backdoors.
En ik ben dan misschien ouder ik heb heel wat van hem geleerd in de 3 jaar dat we samen waren en ookal zijn we dat nu niet meer,en is er HEEL VEEL gebeurd,ik weet nog steeds wie ie is en niet wat we zijn geworden door meukende zooi die invloed heeft gekregen.
|
Jun-19-2003 15:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:29.
Forum Rules: