Originally posted by TinkerbeL
אני מכורה
ויותר גרוע אני הופכת אנשים שנגד טלנובולות למכורים
רק מה שמצבן זה שאני חייבת לדעת מה קורה בסוף, אין לי סבלנות!!!!
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!
Originally posted by Scorchio
אודי מכניס את שאול להריון
ואז טוען שהוא גנב לו זרע.....
___________________
Jun-21-2003 10:14
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Scorchio
אודי מכניס את שאול להריון
וואי זאת תהיה חתיכת מפלצת!!!!!!
___________________
Jun-21-2003 10:16
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by Sniper
הטראק השני ליתר דיוק היה
Tranzy State Of Mind
סבבה אחי
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!
למה את כל כך רוצה לדעת מה יקרה בסוף???
___________________
Jun-21-2003 10:22
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!
אני יודע...
טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...
שירן לסבית
כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון
אממממ
ליה וירון מתחתנים
אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)
חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי
לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-21-2003 10:33
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by NaOren
אני יודע...
טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...
שירן לסבית
כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון
אממממ
ליה וירון מתחתנים
אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)
חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי
לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר
טוווווווב.......
___________________
Jun-21-2003 10:58
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by NaOren
אני יודע...
טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...
שירן לסבית
כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון
אממממ
ליה וירון מתחתנים
אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)
חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי
לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר
קראתי באתר הרישמי שלהם
יש הרבה גירסאות
אבל יצא עכשיו ספר של משחק החיים
אז הסוף האמיתי כתוב שם!!!!! חייבת להשיג
___________________
Jun-21-2003 11:07
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צח קטלת אותי!!!
ממ בקשר לספר אני הבנתי שביכלל
אם אנשים לא יאהבו את הסוף שלו
ישנו את הסוף..
___________________
Jun-21-2003 12:02
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
הוצאת לי תמילים מהפה
הוא דיבר עליך...
אתה הקונפה
סתם...
רק תסבירו לי מה בנות מוצאות באודי?
הבנאדם בן 70 ומשהו עם רגל וחצי בקבר!!
איך הוא מביא בנות בגיל הנכדה שלו??
___________________
.
Jun-21-2003 14:42
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא דיבר עליך...
אתה הקונפה
סתם...
רק תסבירו לי מה בנות מוצאות באודי?
הבנאדם בן 70 ומשהו עם רגל וחצי בקבר!!
איך הוא מביא בנות בגיל הנכדה שלו??
חחח אשכרה!!!
ממממממממ
הפאב שלו מדליק אותך
___________________
Jun-21-2003 14:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח אשכרה!!!
ממממממממ
הפאב שלו מדליק אותך
אותי הוא לא ממש מדליק...
מצטער לאכזב אותך...
מה שעוד לא ברור... זה איך זה שהחברים שלו שם בני 14 והוא כל כך זקן
ולמה הוא מעדיף את נירה שהיא יותר זקנה ממנו על פני בנות בגיל 20?