Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hello! Jag är ny =)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hej hej, vem du nu än är.

Old Post Jun-22-2003 13:32 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra FAst det var på tyska servrar, dom suger där!

Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel

Old Post Jun-22-2003 20:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)

så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa

Old Post Jun-23-2003 06:18  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl

DJ_Hysterix: klart
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute???

Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.

Old Post Jun-25-2003 01:50  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by AC.
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.

Tycker det är jäkligt snyggt att klä sig så.. men bakåtslicket vetifan.. hehe

nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D

Old Post Jun-25-2003 05:36  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by AC.

Pappa har en Tiger kavaj... rätt snygg faktiskt

det e det enda jag inte kör med.. bakåtslick.. passar inte i det
har visserligen aldrig haft riktigt långt hår för det så det har typ bara blivit halv bakåtslick när jag har testat.. men har la nästan rätt längd för det nu.. kanske skulle låta håret växa lite istället för att klippa mig

Old Post Jun-25-2003 11:34  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by WoberT
nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D

grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.

bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*

vill ha ett

Old Post Jun-25-2003 11:37  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl
bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers...

säger mannen som aldrig Clanade

min polare tävlade med lag i CS ett tag....det var ett satans teamplay ska jag säga dig....pratar med micarna och delar ut positioner och strategier

Tribes däremot, äger allt det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen

Old Post Jun-25-2003 12:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl
grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.

jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*

vill ha ett

hmm har aldrig hört talas om Natural Selection.. hemsida?

är öppen för alla nya spel. =)

Americas Army skulle jag vilja prova.. en gammal jobbarpolare vann EM med sitt lag =D.. han har tidigare vunnit halflife SM oxå..

Old Post Jun-25-2003 13:43  Sweden
Amnezia
this...is...not...örebro

Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by A-Gren
Döda mig inte... =P

mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??

hässlich wilkommen

Old Post Jun-25-2003 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Amnezia
hässlich wilkommen

betyder inte det ungefär "gräslig"?

Old Post Jun-25-2003 20:28 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Behold, my arse. Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Amnezia
mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??

haha, ja just det

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-25-2003 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hello! Jag är ny =)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune from Shine [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFutureforce - "Melody Without Words" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:55.

Forum Rules: