|
| quote: | Originally posted by magrec
Lucien draait een zelfgemaakte versie al 9 maanden lang...
Maar goed hehe je hoeft al die armin topics toch niet te lezen en het is ook niet dat er iedere dag 2 nieuwe pagina's met nieuwe replies/topcis zijn. |
Ja, die by the way remix die Gielen draaide is volgens mij ook niet dezelfde als van Lucien Foort. Er is ook een "echte trance"-remix van, ik neem aan dat Gielen die draaide. Deze lag laatst ook in de Magik, en die was toch wel ff van een mega-ruk kaliber!
___________________
|