Originally posted by itamarsan
אחי יש לי להגיד לך יותר מיזההה
יש כאלה שמיביאים גם מצלמה בלי פילים ופשוט עושים את עצמם כמצלמים וככה מתחילים עם בחורות
לא יודע מה איתך אבל אני דיברתי על כאלה שמסתלבטים על בנות עם פלאפון יענו הם מצלמים אותן עד שהן שמות לב!!
לא על שיטה להתחיל עם בנות
___________________
.
Jun-27-2003 19:33
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה איתך אבל אני דיברתי על כאלה שמסתלבטים על בנות עם פלאפון יענו הם מצלמים אותן עד שהן שמות לב!!
לא על שיטה להתחיל עם בנות
חחח בפרנויה ראיתי מישו שעשה את זה
חח זה היה מצחיק
___________________
Jun-28-2003 12:34
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sniper
חחח בפרנויה ראיתי מישו שעשה את זה
חח זה היה מצחיק
עליו אני מדבר
בקיצר חבר שלי קיבל גם סמסונג 824 וגיליתי שזה הפלאפון שאפשר לעשות יענו אתה מצלם איתו
הרווחת
___________________
.
Jun-28-2003 12:54
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עליו אני מדבר
בקיצר חבר שלי קיבל גם סמסונג 824 וגיליתי שזה הפלאפון שאפשר לעשות יענו אתה מצלם איתו
הרווחת
איך?
___________________
Jun-28-2003 18:15
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
איך?
מה איך? יש לך את העיגול הזה בקדימה של הפלאפון שמראה כמה שיחות פספסת ואת התאריך והשעה
אז זה נראה כאילו צמצם אז אפשר להשתמש בזה
Jun-28-2003 20:13
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
Re: סלולר
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני שמח מעל הראש קיבלתי ברוך השם סמסונג 824 הצבעוני החדש
יש לי...
ד"א הפלאפון הזה ש-ו-ל-ט
Jun-28-2003 20:33
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
נייקון זה יעבוד רק על הפוסטמות :}
שחר הפלאפון באמת שולט\
אחלה דבר
רק הבטריה
העבה החזיקה לי יומיים
ובנתיים גם הדקה כבר יומים והיא על מצב מלא :] (אבל כיביתי אותה בלילה) :}
___________________
Jun-28-2003 20:48
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
כן בן זונה
יש לו עיצוב יפה ועוד שקניתי אותו הוא היה יותר חדש
Jun-28-2003 20:55
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
רציתי את ה824 בגלל העיצוב
דווקא ה932 יותר מתקדם ויותר קטן והבדל של 5שקל במחיר אבל העדפתי את ה824
___________________
Jun-28-2003 20:57
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
אני אולי אחליף אליו
יש ל 824 באמת עיצוב שווה..
Jun-28-2003 21:04
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
ל932??
למה אחי
ההבדל היחיד זה ה40פולי ולא 16 ושאפר לראות וידאו שגם ב824 אפשר לקמבן את זה
והעיצוב המגעיל של ה932..