בתחילת החופש עוד היה אפשר לעשן אם חברים שלי, כל ערב מעשנים בין 4-5 ראשים, אבל עכשיו אין להם זמן, עלק עובדים לי קשה...קיצר חייבים לארגן עוד מפגש אצל אדון דרורי, אני חייב לעשן נרגילה
מממממממ ישלי 5 נרגילות, אחת בת 5 שנים...שאני בחיים לא יזרוק, עוד 2 שאיתי כבר שנתיים, את הענקית שהיא סתם ליופי ועוד אחת שהיא מיני-נרגילה או בשמה בעכו נרגילת כיס...לפי דעתי הטעם הכי שולט זה מלון ואף אחד לא יצליח לשנות את דעתי........מומלץ צינור ממזגן וראש של צינור סורי
da end.
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|