Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

Stonebridge är fantastisk, Sveriges egna House Gud och en superproducent och DJ.

Killen har varit bland de 100 bästa i DJ Mags lista och det är stort för att vara svensk.

Dessutom så kan ni ju ladda ner lite av hans produktioner på hans egen sida så får ni höra vad det är exakt han gör.

Old Post Sep-17-2003 10:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by verminator
dette blir så sinnsykt fett

endelig får jeg med meg et lucia cruise.. hørte at lucia cruise 2002 var bedre enn valborg cruise, så nå har jeg store forventninger

håper bare virkelig at vi får billetter.. ellers begynner jeg å grine hehe

Både kryssningarna var suveräna, men lite olika!

(Skojar lite)

Men vi veteraner steve, gaby och jag o några till vet ju att det trots allt var bäst innan det blev så kommersiellt o alla helt plötsligt skulle med :-)

(/Skojar lite)

Får se om jag lyckas reta upp någon med denna posten hoho...

Old Post Sep-17-2003 10:19  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: STONEBRIDGE FÄRDIG FÖR CRUISEN

quote:
Originally posted by morakickers
första namnet verkar konfirmerat - på hans sida står det att han ska spela.

är han speciellt bra egentligen? jag har ett minne av att det står mixed by stonebridge på gamla rob'n'raz-grejer (typ zemya hamilton, christer sandelin, leila k etc blev remixade av honom tidigt 90-tal) och ngt m sthlm records.

http://www.stoneyboy.com/Pages/djshows.html

hoppas övriga lineupen blir feeet iaf!!

Det jag kan säga om han är i alla fall att han e rolig att supa med
Var ju själv allmänt packad och sprang förbi han å bara satte mig ner (förra Lucia Kryssen)... otroligt trevlig kille med fötterna på jorden, bjöd på shots gjorde han också... silver bullit hette den och säljs på taxfree vilken jag rekomenderar starkt då den e farligt god

Old Post Sep-17-2003 11:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Re: Re: STONEBRIDGE FÄRDIG FÖR CRUISEN

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det jag kan säga om han är i alla fall att han e rolig att supa med
Var ju själv allmänt packad och sprang förbi han å bara satte mig ner (förra Lucia Kryssen)... otroligt trevlig kille med fötterna på jorden, bjöd på shots gjorde han också... silver bullit hette den och säljs på taxfree vilken jag rekomenderar starkt då den e farligt god

Hehe så man gånger man har hört detta så börjar jag nästan tro på att han gjorde riktigt bra "intryck" på dig... och vi vet ju båda hur du blir när du fått lite sprit i dig Hoho =)

Just kidding med di =)

DA BITCH... SIPOWITZ -&- KRUSKA FOR EVERYONE!
Faen din slogan är riktigt skön ju hehe

Old Post Sep-17-2003 11:27  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
det som var fryktelig irriterende var å ha billett til lucia cruise 2002, men å måtte selge den pga jeg hadde examen samme dag og dagen etter :/

det var faen det

fyfan

aldri vært så sur før hehe

Old Post Sep-17-2003 20:11 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom

Old Post Sep-18-2003 04:42  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by JayBee
fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom

Och det bästa är att detta är inte ens som en vanlig kryssning med Silja eller Viking...

Vi har bytt ut alla medelsvensson med alkohol i sikte, alla pensionärer med sömn i sikte, Finska par med tango i sikte, alla pudelfrisyrer med otrohet i sikte till 100% party people some oss

Old Post Sep-18-2003 07:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Djs klara än så länge

Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve)

Old Post Sep-18-2003 07:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Proximus
Djs klara än så länge

Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve)

ÄNTLIGEN! MATT HARDWICK!

Har fan längtat efter att få se honom sedan han blev sjuk på Valborg..

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Sep-18-2003 07:41  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Fy faen så fett. Bond,Hardwick og John Askew kommer til å ta så sinnsykt av, for ikke å snakke om Henrik B + Thomas Krome Og lineupen er ikke ferdig en gang!

*teller ned til 2 februar*

Nok en gang gremmes jeg over at jeg ikke er 20

Old Post Sep-18-2003 08:14  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

JIIIHHHOOOOO DÅ HAR JAG OCKSÅ BOKAT

Vi ses ombord !!!!!!!

Har bokat A-hytt med buffé klockan 20.00... vår hytt kommer nog ligga långt fram i båten men med fönster mot havet

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-18-2003 at 13:56

Old Post Sep-18-2003 10:33  Sweden
verminator
.

Registered: Oct 2000
OI!

de har ikke ringte ennå?

stefan: ringte de deg, eller har du gjort noe som er veldig slu for å få billett??!?!?

Old Post Sep-18-2003 11:20 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2005 Tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLayo & Bushwacka - "Love Story" (Tim Deluxe Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:43.

Forum Rules: