|
| quote: | Originally posted by JayBee
fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom |
Och det bästa är att detta är inte ens som en vanlig kryssning med Silja eller Viking...
Vi har bytt ut alla medelsvensson med alkohol i sikte, alla pensionärer med sömn i sikte, Finska par med tango i sikte, alla pudelfrisyrer med otrohet i sikte till 100% party people some oss
___________________
www.Steveheden.se
|