haha...hij reageert anders toch niet...ik moet toch één of andere reactie uitlokken..
Jun-21-2001 14:07
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Re: Re: Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
quote:
Originally posted by Dj Lex
hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe
Dit is de enige post van lex in deze thread.
En ik post nu de 40ste thread.
Normaaal heeft lex er minstens 5/40
Volgens mij is ie aan het afkicken.
Waar doe je dat??? lex ??
bij AA ??? Anonieme Addicts
misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen ....
Jun-21-2001 16:06
raoel
just addicted
quote:
Originally posted by M5 misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen ....
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Volgens mij zit die in zijn proefwerkweek, tenminste dat zei hij laatst. En tijdens die week zou hij hier maar zelden zijn. Of hij kotst ons nu uit met al die neagatieve posts naar hem..
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!
Jun-21-2001 17:08
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by -=WVG=- Dwingo, vond je die post iets te radicaal, omdat je hem weer verwijderd hebt
Toch iemand die hem nog gelezen heb
Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen.
Jun-21-2001 18:12
raoel
just addicted
quote:
Originally posted by Dwingo
Toch iemand die hem nog gelezen heb
Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen.
Ik had hem ook nog gelezen. Laatste ging over rellen in de Chill Out forum