Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > tips ivm alcoholgebruik
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Nyah
ma hoegaarden wel (vaak met grenadine, heet bij ons : een diesel )

Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, maar echt smakelijk lijkt het me niet. Ik dronk vroeger al wel eens pils met grenadine (een Tangoke ), maar ik was toen nog jong en onbezonnen

Old Post Apr-21-2004 13:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
maar ik was toen nog jong en onbezonnen

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-21-2004 14:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by pooley
Ach ja, binnenkort rijd ik en dan drink ik niet.

groot gelijk

drinken ok, als je te voet of met de fiets of zo bent..

ik heb geen meelij met iemand die zich te pletter rijdt op een boom na een avondje zuipen. verdiende loon zou ik zeggen..

Old Post Apr-21-2004 14:49  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by TOR

ik heb geen meelij met iemand die zich te pletter rijdt op een boom na een avondje zuipen. verdiende loon zou ik zeggen..

Inderdaad! Ik heb wel medelijden met de mensen die niet gedronken hebben maar er wel bij betrokken waren. Natuurlijk is het niet slim om met een dronken chauffeur in een auto te kruipen, maar soms kan je gewoon niet anders...

Old Post Apr-21-2004 14:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, maar echt smakelijk lijkt het me niet.

Ge zoudt t toch eens moeten proberen, is wel lekker hoor. (klein beetje grenadine, geen half glas, he ) Wat ik echter niet zo lekker vind, is bier met cola (mazoet), bier met sprite of dergelijke (kivella), bier met bruin bier (naam? sjoeske of zoiets).

quote:
Ik dronk vroeger al wel eens pils met grenadine (een Tangoke ), maar ik was toen nog jong en onbezonnen

En nu ni meer ?

Old Post Apr-21-2004 15:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Inderdaad! Ik heb wel medelijden met de mensen die niet gedronken hebben maar er wel bij betrokken waren. Natuurlijk is het niet slim om met een dronken chauffeur in een auto te kruipen, maar soms kan je gewoon niet anders...

yup, dat is waar

dat maakt het eigenlijk nog erger.. je onder de tafel zuipen als je weet dat je een passagier mee hebt.

ik begrijp niet hoe iemand zoiets kan doen.. getuigt van veel verstand.

Old Post Apr-21-2004 15:04  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Nyah

Quote:
Ik dronk vroeger al wel eens pils met grenadine (een Tangoke ), maar ik was toen nog jong en onbezonnen

En nu ni meer ?

Wat nu niet meer? Of ik geen tango meer drink, of dat ik nu niet meer jong en onbezonnen ben?

En ik heb deze zomer op Zomerfestival gewerkt, en we moesten toen ook 1 avond per week naar Nederland. En het was echt ongeloofelijk hoeveel Nederlanders water bij hun bier vroegen. Zoals wij Belgen mazout of sneeuwwitjes drinken, dronken die Nederlanders bier met water!? En het was dan al Nederlandse pis-pils, dus ze zullen er al geen water bijdoen omdat het anders te straf is...

Old Post Apr-21-2004 15:08  Belgium
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by TOR
.. je onder de tafel zuipen als je weet dat je een passagier mee hebt.
ik begrijp niet hoe iemand zoiets kan doen.. getuigt van veel verstand.

Inderdaad. Waar ik het dan nog meer van op men zenuwen krijg, is van die mannekes die menen dat ze toch wel kunnen rijden (ook al hebben ze te veel gedronken) omdat ze 'daar beter tegen kunnen '- wat 'n bullshit

quote:
Natuurlijk is het niet slim om met een dronken chauffeur in een auto te kruipen, maar soms kan je gewoon niet anders...

Ma toch vind ik dat ge als passagier niet bij zo iemand in de auto moet kruipen- ge zijt nog altijd zelf verantwoordelijk als ge bij ne zatte in de auto kruipt

Old Post Apr-21-2004 15:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

hehe lol had dit topic zelfs nog nooit gezien
de enige maner dat echt 100% helpt is H2O tss elke glas alcohol drinken,maja wie gaat da doen

klasgenoot van mij kroop ook achter het stuur as'em dronken was,tot op den dag dat'em nen fietser omvergereden heeft,triestig as ge eerst da moet voor hebben om dan pas te beseffen dat het belachelijk is

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Apr-21-2004 15:53  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Ik vind dat ze mensen die dronken rijden zonder pardon direct levenslang hun rijbewijs mogen intrekken. Dat ze zichzelf kapot rijden is erg voor hen, maar daar zit ik ook niet mee in. Passagiers die er bij in kruipen zijn ook verantwoordelijk, ze weten wat ze doen (behalve als het kinderen zijn natuurlijk).

Het ergste van al is dat ge compleet onschuldige mensen kunt doodrijden die er NIETS mee te maken hebben. Als er vrienden van mij dronken zouden willen achter het stuur kruipen dan neem ik hun sleutels af en krijgen ze ze NIET terug. Ik mag zelf nog zoveel gedronken hebben als ik wil, ik ga dan ook niet rijden.

Old Post Apr-21-2004 16:01 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

Ik drink nooit of praktisch niks max 1 pint en daar stopt het mee als er iemand meerijdt. Maar als ik alleen met de auto ben durf ik wel sterk doorzuipen. Ivm met iemand omver rijden snachts, you got a point there nog niet aangedacht eigelijk. Feit is wel als ik echt wa gedronken heb rijd ik wel altijd heel traag en weet ek wel nog wak doe, ben nog nooit in nen auto gekropen dak ni meer wist wa dak deed.

Anyway nog geen excuus eigelijk

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-21-2004 16:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Eagle`
Feit is wel als ik echt wa gedronken heb rijd ik wel altijd heel traag en weet ek wel nog wak doe, ben nog nooit in nen auto gekropen dak ni meer wist wa dak deed.

Daarom reed ik vroeger ook mee met mijn neef als die gedronken had, die kon nog heel goed rijden, deed geen zotte dingen op de baan en wist ook nog heel goed wat hij deed. Nooit iets tegengekomen, 1 avond is hij bloednuchter en we maken een fameuze ket, the irony...

Maar zelf zou ik nooit zat achter het stuur kruipen, das mijn goede voornemen om aan mijn rijbewijs te beginnen!

Old Post Apr-21-2004 16:19  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > tips ivm alcoholgebruik
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRank 1 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Mind-X - Nightingale (Suspicious Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:05.

Forum Rules: