Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Tiesto made famous because of DELIRIUM?!?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
ואל תעלב לי או משהו...
אתה תאהב סט של טייסטו בגלל שזה של טייסטו
אם איציק מיבנה ימקסס לך אותו דבר או אפילו יותר טוב את אותם טראקים אתה תעריך את הסט הרבה פחות...
מבין מה אני אומר?
זה השם שעושה לך את זה...
וזה בסדר... יש איתך בחבילה עוד המון אנשים כאלה...
זה למה אתה כביכול אומר שיש לטייסטו משהו מיוחד... בגלל השם


איזה ערמה של בולשיט יו ...
את זה אתה יכול אולי להגיד על הטראקים החדשים של פרי עם הטכנו
אבל הסטים של טיאסטו לא קשורים לעניין וגם ההפקות שלו ...

יש לו מיקסוס סביר עד מצויין בסטים האחרונים והוא לא שם רק פרוג' אלא
כמו שאילן אמר משלב בינהם ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jul-29-2003 08:41  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
איזה ערמה של בולשיט יו ...


יודע מה...
אני מוכן לשים איתך כסף שאם
מנחם מאלפי מנשה מתקלט את אותו סט במיקסוס יותר טוב אתה תגיד שטייסטו היה יותר טוב
ואין מצב שבעולם שלא תגיד את זה...
ולגיטימי אחי... גם אני הייתי אומר...


___________________
.

Old Post Jul-29-2003 13:18 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

האמת שאפילו לדעתי טיאסטו מאוד השתפר מבחינת מיקסוס וכאלה מאז אסון הסט לפני שנה בערך בחוות היען איזה סט מסריח סטירוף יא אללה אבל עדיין טיאסטו הוא לא הכי טוב בעולם

Old Post Jul-30-2003 15:42 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

טייסטו לא הכי טוב בעולם
אבל אין מה לעשות
הוא Trademark
כן.. הוא נהיה סמל מסחרי
(הוא מסחרי.. זה לא נתון לויכוח)

ורועי.. מיקסוס, התלהבתי מבן אדם אחד
Cor Fijneman
ואני רציני, לבן אדם יש מקסוס מקסים!!

Old Post Jul-30-2003 16:07  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

quote:
Originally posted by skelz
טייסטו לא הכי טוב בעולם
אבל אין מה לעשות
הוא Trademark
כן.. הוא נהיה סמל מסחרי
(הוא מסחרי.. זה לא נתון לויכוח)


חחח
כמעט כל מי שאני מכיר שאין לו מושג בטראנס יודע מיזה טיאסטו
אפילו חבר שלי ששומע רק מזרחית כבדה ואני מדגיש רק יודע מיזה טיאסטו!!


___________________

Old Post Jul-30-2003 16:16  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by skelz
טייסטו לא הכי טוב בעולם
אבל אין מה לעשות
הוא Trademark
כן.. הוא נהיה סמל מסחרי
(הוא מסחרי.. זה לא נתון לויכוח)

ורועי.. מיקסוס, התלהבתי מבן אדם אחד
Cor Fijneman
ואני רציני, לבן אדם יש מקסוס מקסים!!


אתם קצת מדברים שטויות

וקוסמיק פייר איזה שטויות אתה אמרת בלי גבול עוד מעט נתייחס אליך

טיאסטו אין ספק הוא בין המפיקים המוכשרים ביותר בעולם על זה בכלל אין ויכוח
לגבי המסחריות שלו וכאן אני מגיע גם למשקוסמיק פייר כתב טיאסטו מסיבות כאלה ואחרות התפרסם מאוד בישראל

וזה שמישהו ששומע מזרחית כבדה מכיר את טיאסטו לא ישתנה גם בעוד 5 שנים וגם אם טיאסטו יתחיל לנגן רק טרייבל האוס אנדרגראונדי בטירוף..
משאני אומר זה שטיאסטו הוא מפורסם
ולא ממוסחר

תלמדו תהבדל בין שתי הדברים בעיקר קוסמיק פייר...
כי אני קצת מסכים עם זה שהוא נהיה סמל מסחרי לפחות בארץ של כל הסצינה
אבל הוא לא אשם
השם שלו התפרסם והתמסחר
המוזיקה שלו ממש לא!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-30-2003 17:50 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יודע מה...
אני מוכן לשים איתך כסף שאם
מנחם מאלפי מנשה מתקלט את אותו סט במיקסוס יותר טוב אתה תגיד שטייסטו היה יותר טוב
ואין מצב שבעולם שלא תגיד את זה...
ולגיטימי אחי... גם אני הייתי אומר...


מה ?!? מה הקשר בין מה שאמרת עכשיו למה שאמרת קודם
?!?!?!??

אמרת שאילן יאהב סט של טיאסטו רק בגלל שזה של טיאסטו
מה אתה יודע כמה סטים של טיאסטו אמרתי שהם חרא ?!?
מה הקשר ?!?
אולי השם זה מה שעושה לך את זה אבל אצלי זה ממש לא קשור

לפרי טיאסטו ארמין וכל השאר יש גם נפילות מה הקשר לשם ?!?
מה אנחנו איזה ארסים מדימונה ששומעים טיאסטו ומתלהבים ?
אני תופס מהחבר'ה כאלה שמבינים יותר מאשר לשמוע את השם טיאסטו
ולהתלהב ובגלל זה אתה סתם מדבר שטויות ...
סתם זורק דברים באוויר ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jul-30-2003 22:22  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
מה ?!? מה הקשר בין מה שאמרת עכשיו למה שאמרת קודם
?!?!?!??

אמרת שאילן יאהב סט של טיאסטו רק בגלל שזה של טיאסטו
מה אתה יודע כמה סטים של טיאסטו אמרתי שהם חרא ?!?
מה הקשר ?!?
אולי השם זה מה שעושה לך את זה אבל אצלי זה ממש לא קשור

לפרי טיאסטו ארמין וכל השאר יש גם נפילות מה הקשר לשם ?!?
מה אנחנו איזה ארסים מדימונה ששומעים טיאסטו ומתלהבים ?
אני תופס מהחבר'ה כאלה שמבינים יותר מאשר לשמוע את השם טיאסטו
ולהתלהב ובגלל זה אתה סתם מדבר שטויות ...
סתם זורק דברים באוויר ...


יא חתיכת נפל
לא דיברתי על כאלה ששומעים סטים של טייסטו כל הזמן
דיברתי על כאלה כמו אילן שאין להם ממש מושג מה זה סטים עכשוויים של טייסטו אבל אם הם ישמעו בשניה נתונה זו סט שלו הם יאהבו בעיקר בגלל השם
תחשוב מה שבא לך... אבל זאת דעתי


___________________
.

Old Post Jul-31-2003 04:01 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel

רועי על מה אתה מדבר?..? שמעת את הסט של טיאסטו באמסטרדם ארינה?? אני לא זוכר את התאריך אבל בטח אתה יודע למה אני מתכוון
לא זיהית שם ממש פרוגרסיב
וזה היה סט בן זונה.. מיקסוס טוב ואחלה שירים
וזה לא בגלל השם זה בגלל שהוא תותח
לא סתם הוא מקום ראשון בעולם

Old Post Jul-31-2003 08:27  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא חתיכת נפל
לא דיברתי על כאלה ששומעים סטים של טייסטו כל הזמן
דיברתי על כאלה כמו אילן שאין להם ממש מושג מה זה סטים עכשוויים של טייסטו אבל אם הם ישמעו בשניה נתונה זו סט שלו הם יאהבו בעיקר בגלל השם
תחשוב מה שבא לך... אבל זאת דעתי


רועי אני מבים למה אתה מתכוון
ואתה צודק במשהו מסוים
תהיה לי התלהבות מסוימת לשמוע סט של טיאסטו כי מזמן לא שמעתי...
אבל אם אני ישמע את כל הסט מהתחלה ועד הסוף סביר מאוד להניח שאני ידע לשפוט אותו ולחוות את דעתי האמיתית...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-31-2003 12:49 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

אהה ושחכתי להגיד שבאותו לילה שטיאסטו הפקיר תתחנות רדיו אלעד עמדי ואורי לוי התחילו להסתלבט עליו באולפן העלו מאזינים שאמרו שהוא בוגד פתאום אלעד עמדי חטף ג"ננה הוא בא פתאום לא אכפת לי "אתם תקבלו תסט שלכם היום
ואתם יודעים מה אני ישים בסט הזה נכון? בדיוק מה שטיאסטו ישים אני יודע מה הוא שם בדרך כלל ואז באיזה 4 בלילה הוא דפק סט של שעתיים עם טראקים
שטיאסטו אשכרה שם בדרך כלל ולמרות שהוא מדבר הרבה בסטים אפילו הפרעה אחת לא יצאה בסט הזה דיי מבדר היה כול הקטע היה לי את זה מוקלט

והייתה עוד איזה פעם שהוא בא על התחלת התוכנית שלו "ראיתי היום מוכרים את הסט שנתתי בבי יו על דיסק צרוב היום אני יתן את הסט הזה בלי הפרעות בשעה השנייה אני רוצה שתקליטו אותו בשביל שהם לא יעשו כסף מהסט
ולפני שהסט מתחיל הוא עושה יאללה להתחיל להקליט

בן אדם מעבר לשרוט

Old Post Aug-01-2003 01:27 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

טוב שמעו מישהו פה אמר שאנשים מתלהבים מהשם של טיאסטו אז הוא צודק..
כאילו אנשים ישמעו טיאסטו הם יתלהבו וזה.. ויבואו הרבה לשמוע
אבללללל
אם יהיה סט חרא אז יגידו שהיה סט חרא ללא ספק..
הוא התמסחר רק ביגלל השם שניהיה לו, המוזיקה שלו ממש ממש לא מסחרית
ויש לו אחלה מוזיקה

אבל יש יציאות שמשעמם אותי לשמוע סטים שלו

ובקשר לסטים שצורבים זה נישמע לי ממש מופרח אחושלינג...
כי מי יקנה סט??
בחייאת ראבק
שבאמצע הסט אני ישמע דיבורים וכו'..


___________________

Old Post Aug-03-2003 23:54 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Tiesto made famous because of DELIRIUM?!?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDarude - "Sandstorm" (Superchumbo Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!