|
| quote: | Originally posted by skelz
טייסטו לא הכי טוב בעולם
אבל אין מה לעשות
הוא Trademark
כן.. הוא נהיה סמל מסחרי
(הוא מסחרי.. זה לא נתון לויכוח)
ורועי.. מיקסוס, התלהבתי מבן אדם אחד
Cor Fijneman
ואני רציני, לבן אדם יש מקסוס מקסים!! |
אתם קצת מדברים שטויות
וקוסמיק פייר איזה שטויות אתה אמרת בלי גבול עוד מעט נתייחס אליך
טיאסטו אין ספק הוא בין המפיקים המוכשרים ביותר בעולם על זה בכלל אין ויכוח
לגבי המסחריות שלו וכאן אני מגיע גם למשקוסמיק פייר כתב טיאסטו מסיבות כאלה ואחרות התפרסם מאוד בישראל
וזה שמישהו ששומע מזרחית כבדה מכיר את טיאסטו לא ישתנה גם בעוד 5 שנים וגם אם טיאסטו יתחיל לנגן רק טרייבל האוס אנדרגראונדי בטירוף..
משאני אומר זה שטיאסטו הוא מפורסם
ולא ממוסחר
תלמדו תהבדל בין שתי הדברים בעיקר קוסמיק פייר...
כי אני קצת מסכים עם זה שהוא נהיה סמל מסחרי לפחות בארץ של כל הסצינה
אבל הוא לא אשם
השם שלו התפרסם והתמסחר
המוזיקה שלו ממש לא!!
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|