Hoe heet dat feest nou wat niet op 8 juli was en niet in de Gelredome? nehneh
Jun-22-2001 22:18
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
zucht...........................................
latorz
zo nu eerst een friqandel frituren.........
Jun-23-2001 10:27
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by New Wave zucht...........................................
latorz
zo nu eerst een friqandel frituren.........
Loopt die wedstrijd nog steeds?? Die van : wie post de grootste onzin enzo...? Hier nog een kandidaat volgens mij
Jun-23-2001 14:59
New Wave
We are all a number......
hhhhhmmmmmmmmmmmm, laat maar....................owhowhowhohw.....de jeugd van tegenwoordig
Jun-23-2001 15:54
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
ff weer een oude thread opgedoken [DUIK MODE ON]
maar ik vind die vrouwelijke MC bij qontact wel cool
zegt niet te veel en op het juiste moment, mee eens?
Aug-15-2001 09:41
Subsonik
Bad Mother ******
ja maar dat nr hebbik ujit de set geript ,en daar zat duz die stem in ,vonk wat minder na 10x luistere
Aug-15-2001 13:38
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
ik vind MC's overbodig als ze meer dan 1 zin zeggen
ik vind het wel ZOOOOOOOOOO godsgruwelijk irritant. Op DV was er ook zo eentje die echt elke minuut wat zei. Jezus, denkt zo eentje nou ECHT dat iedereen HEM wil horen ipv de muziek? Voor mij mogen ze best wel op het podium staan hoor, no problem, maar dan wel met de mike uit!!!!
En anders neem ik wel een tangetje mee om het snoer door te knippen
Aug-15-2001 13:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
de irritantste mongool die ik ooit heb gehoord was de MC die bij jack de marseille stond op dancevally, die moest elke 5 seconden iets zeggen, echt gruwelijk irritant, verneuk je de hele set mee
Die ik heb gezien was een donkere gozer met een petje ofzoiets op. Zou die een lulkick hebben gehad? En steeds maar hetzelfde zeggen he?!?!
mmm, misschien moet ik deze post ook maar plaatsen in die vieze dingen thread, want ik ga over mijn nek van zo'n mc...
&^*%*$#, zomaar door platen heen ouwehoeren. Als ie nou eens wat nuttigs zou zeggen....
Aug-15-2001 16:17
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict
Mc`s, tja.....meestal zijn het gespierde ventjes die denken dat ze heeeeeeeel goed zijn. Ik vind ze meestal gewoon irritante eikels die hun bek moeten houden, omdat ik toch voor de muziek kom.
Maar er zijn uitzonderingen, ja de mc van de <> is wel oké en ook die op Magik 6 is erg cool (bij track 15 - Pulser).
Dit zijn wel uitzonderingen.
Op livesets (mp3) is het vaak enorm storend, zeker als ze zo enorm veel lullen als bij bv. Dana op qlimax en Gary D. enz enz.
Ook op Mysterland bij Dana was het enorm irri die stomme neger (nix rasistisch hier!). Vooral dat voorspelbare aan die gasten irriteerd mij, 'let me hear you scream for the dj' en dan 'i cant hear you' echt altijd hetzelfde! zwaar zuigend ! Om maar te zwijgen over die hoer bij TranceEnergy in utrecht !!!!
Soms (zoals bij Dance Valley) hoor je ze (ik in ieder geval) nauwelijks...echt overal waar ik was bijna geen MC te bekennen..Herriner me dat bij tiesto en harding wel een MC wat zei, vooral bij harding wat meer... Cox deed het mc`en zelf, wat ik wel kicke vind als de dj zelf het publiek bespeeld...erg kicke. Maar heb ook wel eens gehad dat ik doordat de muziek zo hard is je de MC nieteens verstaat, en dan boeit t me niet.
maar ik kom toch tot de conclusie; MC`s mogen wegblijven!