Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by reveal
barnslig? lirare? FY FAN VILKA JÄVLA IDIOTER, DE FÖRTJÄNAR ATT SITTA I FÄNGELSE!!!
jag är inte det minsta road av skiten

Nä jag vet helt sjuka.. men jag antar att de åkte dit. men jag hörde att nån hadde gjort så i england och att de hadde gjort så att någon tappade synen för att de träffade i ögat. ganska omoget fast tycker ändå film snutten var lite roande :P

påtal om film snutt jag ska nog lägga upp ett riktigt coolt clip från en brake dance tävling. fan önskade att jag kunde dansa sådär

*lite senare*: Så nu har jag laddat upp brake dance snutten. CHECK OUT "20_-_twixx_&_lazy_vs_la_brakers(1).avi"

Last edited by JayBee on Aug-18-2003 at 18:01

Old Post Aug-18-2003 17:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Shame / Disagreement

En sista påminnelse till de som ska boka utrustning!

Nu på lördag (30:e) utanför pressbyrån (T-centralen / klarabergsviadukten) KL: 13:30

Dioxys du verkade intreserad, om du hinner läsa detta så kom dit med 60 kr.

Treo och kenny kunde inte komma så vi har ordnat det endå.

Vi ses där!

EDIT: kenny&Treo kunde inte komma till bokningen altså men de kommer till spelandet sen

Last edited by JayBee on Aug-29-2003 at 10:16

Old Post Aug-29-2003 09:59  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

He he... ont kanske det kommer göra men jag får sällan eller aldrig blåmärken

Old Post Aug-29-2003 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

my uncle broke a rib with paintball nånsin..
unlucky shot

Old Post Aug-29-2003 15:56  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Här har ni bilder på den utrustning som ni kommer att använda när ni spelar

Bössan

Masken

Gas/luft tub, det är här all kraft kommer ifrån

Magasinet. jag är inte helt säker men jag tror att hyr maggen rymmer 150 bollar

Om ni bestämmer er för att lägga till 50kr så får ni oxo ett sånnt här camo plagg

Old Post Aug-29-2003 16:05  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Goda nyheter alla glada paintball fans för de som inte hann boka även fast ni ville (jag vet att ni ville) så har ni tid fram till den 20 september. mitt namn står i APG's bok och det finns platser att fylla fram till det datumet, men kom ihåg desto förr desto bättre.

Treo du kan andas lungt nu för du är bokad, glömm inte mina 60 kronor bara *flinar girigt och gnider händerna*

så som det ser ut nu är vi ungefär 20 pers som ska lira och stefan ska filma har han sagt (och det hoppas vi på )

JOIN PAINTBALL. IT'S NOT JUST A JOB, IT'S AN ADVENTURE

UNCLE JAYBEE WANTS YOU!!!

Last edited by JayBee on Aug-30-2003 at 20:20

Old Post Aug-30-2003 19:07  Sweden
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul

Old Post Aug-31-2003 14:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by Pjox
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul
Bra då säger vi så, du är med. jag skriver ner det bindande kontraktet genast. då ses vi den 27:e

hehe nä men tänk på saken du. det vore jätte kul om du är med

Old Post Aug-31-2003 17:12  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Hej hopp allihoppa. tänkta bara säga till de som ska vara med på paintballen att det börjar dra ihop sig. det är typ 5 dagar kvar nu.

kom ihåg att även om det bara kostar 400 kronor totalt att spela så måste du ändå ha med dig 250 kronor till som deposition, de pengarna får du tillbaka sen när du lämnar utrustningen på eftermiddagen.

jag ringer och hör av mig nu i veckan. Vi ses där ute

Old Post Sep-22-2003 14:32  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

När ska vi mötas upp vart på lördag då ?

Old Post Sep-22-2003 14:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
När ska vi mötas upp vart på lördag då ?

det är därför jag ska höra av mig i veckan de sista detaljerna håller fortfarande på att diskuteras lite.

vi får hoppas på bra väder, over and out

Old Post Sep-22-2003 15:51  Sweden
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Uschlipuschi va jag hatar att inte ha nåra pengar.. Jag vill ju me!

Old Post Sep-23-2003 19:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew amazing electro/synth-pop track played by Westbam on Mayday HU 2006. Please ID. [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClubringer feat Yulia - Like A Wind (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules: