|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by magrec
FF een reportje zal wel niemand boeien anyway
het geluid was perfect voor de muziek van steve lawler, hard heel hard maar toch zuiver. Perfect zo hoor je het echt nergens.
Na de set van steve lawler hoorde ik van jerry dat steve niet in de kleinere zaal van het paard wilde draaien omdat hij zichzelf daar te goed voor vond anyway geen probleem alleen moest ie dan wel beginnen met draaien in de grote zaal.
nog ff broodje shoarma eten vlakbij het paard om daarna lang te wachten op de 1e trein.
Conclusie:
Publiek: Leuke sfeer kon uitbundiger maar geen agressiviteit ofzo. (zelfs heidi en dennis uit Den Haag was het publiek hun 1000% mee gevallen, geen asta of ander vaag publiek maar toch het wat meer alternatieve cq melkweg e.d. publiek)
|
Tuurlijk boeit het ons wel. althans, mij wel!
Vet, ben echt benieuwd naar het geluid! Dat beloofd wat voor Sasha
Jammer van Steve dat hij zich 'te goed' vind. Niemand is te goed voor iets, beetje arrogant.
Je moet geen SHOARMA halen maar Turkse pizza's die zijn veeeeel lekkerder. Bij Sasha een preparty bij mij, afterparty kan ook wel. Wie komt er?
Mooi dat het geen echt Haags publiek is, in de ASta komen TE veel mensen alleen om gezien te worden, beetje sneu. Zaterdag nog was ik op een feestje, en iedereen ging naar de Asta. Ik vragen "Wie draait er dan?" Antwoord: "Geen idee, draait er iemand dan?"
Dat vind ik redelijk kots kots. De Asta is alleen een discotheek, geen CLUB. Naar een disco ga je voor het bier en de sfeer, naar een club voor de muziek. Hoop dat het Paard meer een club is. Kans is dat je bij Cox in de Asta veel publiek hebt dat niet eens weet wie Carl cox is en gewoon binnenkort voor de leuk. Dat soort mensen vind ik wel jammer....
Sep-16-2003 13:00
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Sep-16-2003 13:02
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

|
|
|
Sep-18-2003 13:07
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:07.
Forum Rules: