|
|
|
|
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest, ik kom terug, ligt TA er bij mij uit en gister staan te feesten op Frequence en sjeesus wat mis ik weer een hoop 
Maar goed, Boelie is back
Net als de meeste andere denk ik dat de strijd om het kampioenschap tussen Ajax en PSV gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een andere club zich kan meten aan deze 2 of dat één van deze 2 zo slecht gaat presteren dat de strijd al vroeg beslist zal zijn.
Integendeel!!!
Ik denk dat het een spannende competitie gaat worden.
De strijd tussen Ajax en PSV zal hevig zijn en natuurlijk hoop ik dat PSV als sterkste daaruit komt. Eigenlijk verwacht ik dit ook, maar aan mijn objectiviteit heb ik (als het om PSV gaat) wel eens mijn twijfels.
Toch denk ik dat PSV kwalitatief de sterkste selectie heeft en daarnaast heeft PSV meer ervaring in het team. Aan de andere kant heeft Ajax enkele jonge frisse en frivole voetballers.
Daarnaast hebben we nog enkele andere factoren zoals
- blesures: Dan trekt Ajax waarschijnlijk aan het kortste eind omdat belangrijke spelers vaak gebleseerd zijn(Litmanen, vd Vaart, Sikora). PSV heeft dit bijna niet en anders kunnen ze het makkelijk opvangen.
- europees voetbal: Aja presteerde vorig jaar goed in de CL. De belasting door deze wedstrijden gaat op den duur zeker meespelen. Mocht één van de 2 ver komen dan kan dat zeker invloed hebben.
Na Ajax en PSV zal de strijd om de 3e plek misschien wel leuk worden.
Feyenoord is moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat Heereveen en Vitesse geduchte concurrenten zijn voor de 3e plek.
Utrecht en NAC hebben bepalende spelers moeten laten gaan en zullen samen met Roda, RKC, NEC, Willem II
De clubs die gaan degraderen?
Daarvoor heb ik te weinig gevolgd van transfers ed afgelopen zomer.
Mijn verwachting van de eindstand:
1: PSV
2: Ajax
3: Heereveen
4: Feyenoord
5: Vitesse
6: Roda
: NAC
: RKC
: NEC
: Willem II
|
Aug-17-2003 18:24
|
|
|
 |
 |
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001
|
|
|
Aug-17-2003 22:42
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is
ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,
is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien 
btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie! 

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Aug-17-2003 23:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:34.
Forum Rules: