Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Feyenoord speelde ook zo slecht tegen Portshmouth. Ze hadden geen schijn van kans. Dat team is zo slecht op elkaar in gespeeld omdat ze de 2 belangrijkste schakels kwijt zijn. En van Persie laat ook heel weinig zien zonder Pierre en Paul. Jammer, maar ze hadden die 2 nooooooooit mogen laten gaan...

quote:

683 Teletekst za 16 aug
******************** VOETBAL 1/2
***************** ENGELAND

Zaterdag:

Birmingham City 1 Tottenham Hotspur 0
Portsmouth 2 Aston Villa 1
Arsenal 2 Everton 1
Blackburn Rovers 5 Wolverhampton W. 1
Emerton 1x
Fulham 3 Middlesbrough 2
Leicester City 2 Southampton 2
Manchester United 4 Bolton Wanderers 0
v.Nistelrooij 1x.Hij miste ook voor de
tweede week op rij een strafschop.

Zondag:
Charlton Athletic - Manchester City -
Liverpool - Chelsea -
Leeds United - Newcastle United -

volgende nieuws sportnieuws index sport

ik zeg nix

Old Post Aug-16-2003 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

hmm lama las jouw vorige berichtje ff verkeerd..

Old Post Aug-16-2003 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

Mijn rijtje (ook al zijn er al wat wedstrijden gespeeld)

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax

16. RBC
17. FC Volendam
18. FC Zwolle

Old Post Aug-17-2003 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar oke, ik kan alles weerleggen:
1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie.
2) Ben dus naar minstens 70 thuiswedstrijden gweest....laatste jaren weinig, dat komt omdat ik studeer en niet zo makkelijk ieder weekend in het stadion kan zitten.
3) Feyenoord is er ook met de paplepel ingegoten, ben daar ook wel redelijk vaak gweest, maar mijn hart ligt bij de Graafschap.
4) De Graafschap is niet eens op Studio sport, maar bij SBS

Neeneeneeneenee, dit is dikke bull, je bent voor de Graafschap of je bent voor feyenooit....tis het 1 of het ander, er wordt hier niet van 2 walletjes gegeten he!
Als je hart bij de graafschap ligt dan ligt dat niet bij Feyenooit.

quote:
Originally posted by Teknikol
Mijn rijtje (ook al zijn er al wat wedstrijden gespeeld)

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax

Feyenooit boven Ajax?!?!..pfff...koeieschijt heeft nog meer hersencellen dan jij!

Old Post Aug-17-2003 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony

Registered: Jul 2001

..Ben eigenlijk niet zo'n foebal fanaat, maar hoop toch stiekum dat ADO Den Haag zich dit jaar kan handhaven tussen al die grote namen...

En tja.. zal dit jaar wel weer tussen PSV en Ajax gaan.. ben benieuwd..

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Aug-17-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest, ik kom terug, ligt TA er bij mij uit en gister staan te feesten op Frequence en sjeesus wat mis ik weer een hoop

Maar goed, Boelie is back

Net als de meeste andere denk ik dat de strijd om het kampioenschap tussen Ajax en PSV gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een andere club zich kan meten aan deze 2 of dat één van deze 2 zo slecht gaat presteren dat de strijd al vroeg beslist zal zijn.
Integendeel!!!
Ik denk dat het een spannende competitie gaat worden.
De strijd tussen Ajax en PSV zal hevig zijn en natuurlijk hoop ik dat PSV als sterkste daaruit komt. Eigenlijk verwacht ik dit ook, maar aan mijn objectiviteit heb ik (als het om PSV gaat) wel eens mijn twijfels.
Toch denk ik dat PSV kwalitatief de sterkste selectie heeft en daarnaast heeft PSV meer ervaring in het team. Aan de andere kant heeft Ajax enkele jonge frisse en frivole voetballers.
Daarnaast hebben we nog enkele andere factoren zoals

- blesures: Dan trekt Ajax waarschijnlijk aan het kortste eind omdat belangrijke spelers vaak gebleseerd zijn(Litmanen, vd Vaart, Sikora). PSV heeft dit bijna niet en anders kunnen ze het makkelijk opvangen.

- europees voetbal: Aja presteerde vorig jaar goed in de CL. De belasting door deze wedstrijden gaat op den duur zeker meespelen. Mocht één van de 2 ver komen dan kan dat zeker invloed hebben.

Na Ajax en PSV zal de strijd om de 3e plek misschien wel leuk worden.
Feyenoord is moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat Heereveen en Vitesse geduchte concurrenten zijn voor de 3e plek.

Utrecht en NAC hebben bepalende spelers moeten laten gaan en zullen samen met Roda, RKC, NEC, Willem II

De clubs die gaan degraderen?
Daarvoor heb ik te weinig gevolgd van transfers ed afgelopen zomer.

Mijn verwachting van de eindstand:
1: PSV
2: Ajax
3: Heereveen
4: Feyenoord
5: Vitesse
6: Roda
: NAC
: RKC
: NEC
: Willem II

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-17-2003 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

olee olee 1e 3 puntjes zijn binnen

volgende week zaterdag als het goed is weer 3 punten, ze hoeven toch maar tegen degredatiekandidaat feyenoord

Old Post Aug-17-2003 18:36 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Goh wat weer een gelukje van ajax zeg, luky ajax zal gelukkig met alle geluk gelukkig zijn met de schaal van het jaar 2003-2004
Weer typisch dat na de eerste wedstrijd straks alle media het woordje lucky/geluk/mazzel weer uit de kast mogen toveren.
Wat hebben ze bij de pers toch weer een mazzel
Als ze nou eens de idiote mega gigantische blunder van konteman in alle krantenkoppen vermelden dan wordt het misschien nog gezellig

Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"
We zullen zien

Old Post Aug-17-2003 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001
Behold, my arse.

lol! psv laat de eerste punten liggen echt geweldig! Feyenoord gaat verrassen. ajax gaat niet zo goed denk ik dit seizoen en wat een kneus is die zlatan zeg. maar goed, Feyenoord gaat het dus beter doen dan men denkt. als we nu al punten pakken en zodadelijk beter gaan draaien, word het natuurlijk alleen maar makkelijker. psv word 2de en ajax 3de of heereveen. dat moeten we nog ff afwachten.

Old Post Aug-17-2003 22:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is

ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,

is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien

btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-17-2003 23:11  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan.

Old Post Aug-17-2003 23:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Nook
feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan.

Gaat om de afgelopen tien jaar Dus van seizoen 93/94 tot en met 02/03 Is dus inderdaad 1x

Sterker nog, ze zijn de afgelopen twintig jaar maar 3x kampioen geweest... beetje magertjes voor een so called topclub... Vandaar dat ze elke keer zoveel feesten als ze kampioen worden. Ze moeten immers nog jaren wachten op het volgende kampioenschap

Last edited by Opti on Aug-18-2003 at 22:55

Old Post Aug-18-2003 01:10 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed help with songs [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEuphonic - Sahara (Equinox Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:34.

Forum Rules: