Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
mij is verteld dat ie in oostvaardersbuurt woont en vette auto heeft!! weet verder ook niet, oostvaardersbuurt is trouwens geloof ik naast bloemenbuurt, weet ik niet zeker, want ben in dat deel van almere niet zo bekend
Jul-03-2001 17:55
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
ha'k het toch nog bijna goed
en een vette auto? het zou me nie verbazen
Jul-03-2001 20:33
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Komen jullie trouwens wel 's in Eindelijk?? Zou wel grappig zijn als blijkt dat je elkaar allang 'kent'... van gezicht bedoel ik dan
___________________
I'm Not An Addict
Jul-05-2001 17:03
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn
Jul-05-2001 17:42
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
quote:
Originally posted by WNxHunter ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn
Afgelopen zaterdag was het er echt TE druk, maar deze zaterdag is het een normale avond, dus kan het 'rustig' worden.
___________________
I'm Not An Addict
Jul-05-2001 18:02
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Ik ben er nog nooit geweest...woon in lelystad...
wat voor muziek draaien ze der vooral?
Jul-05-2001 19:58
WNxG.O.A.T
tranceaddict in training
Registered: Jul 2001
Location: Almere, Holland
Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!
___________________
The Kingdom Of The Earth Is Full Of Miseries, And The Decree Of Fates Shall Change The Course Of The Heavens.
Jul-06-2001 09:07
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Eindelijk
quote:
Originally posted by WNxG.O.A.T Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!
Ikke! Ikke!!!
En ik ben ook zo'n vaste Endlich-ganger . Ik vintut er altijd wel VET. DJ Danny RuleZ btw. Stond ook nog op de foto, maar die is weggehaald. Had vast een TE rotte kop
High: Ze draaien er vanallesennogwat, maar toch het meest dance/trance. In de hoofdzaal alleen nog maar eigenlijk
Maar je hebt er ook een skit-hut. Het ziet er altijd wel gezellig uit als ik ER VOORBIJ LOOP
Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T
___________________
I'm Not An Addict
Jul-06-2001 14:11
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...
Blegh RnB
Jul-06-2001 14:52
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
quote:
Originally posted by HiGH_NrG Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...
Blegh RnB
Achja, de Mystic. Ik heb er veel over gehoord. Jammer dat ze er zoveel RnB draaien. Ik bedoel, in een discotheek klinkt dat gewoon niet!
Nee, doe mij dan maar Eindelijk.
___________________
I'm Not An Addict
Jul-06-2001 17:38
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
ruilen? :P
RnB zuigt gewoon...al draaien ze er soms wel wat dance nummertjes doorheen...maar daar blijft t bij...
Ik kom er daarom ook nie zo vaak!
Jul-06-2001 18:26
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Dan moet je toch echt 's komme kijke in Almere man! De buitenkant is misschien niesotof, maar de binnenkant is wel Kewl