| quote: | | den e grym juh vill ha hifi versionen |
| quote: | inte det bästa du gjort direkt, men vill ha en hifi version :/
du kan inte skicka på icq eller???? |
Tack. Ska försöka hitta nånstans å ladda upp den.
Ni kan ju prova å ladda den från hubben oxo. 
| quote: |
Helt ok låt! Mellan delarna är jävligt tunga, mäktig "skrik-synth". Dock så tilltalar inte leadet mig särskillt mycket. Det blir för tjatigt.
Annars var den tuff!
|
My feelings exactly. 
Ja gillar inte main delen av låten alls. De bara blev så. 
| quote: |
Ta det lugnt, det finns egentligen ingen anledning att stressa. Ta Solar Stone tex, de har funnits där ute som väletablerat namn rätt länge nu och hur många låtar släpper de per år under Solar Stone namnet? Jag tror bara man får för sig att man måste fixa fram massor med egna låtar och släppa massor med egna singlar för att komma fram, när det nog egentligen är ett rätt så felaktigt sätt att se på det; kvalitet framför kvantitet. Stressa inte, musiken blir bara sämre då, man kan inte pressa fram bra melodier och så, de måste bara få komma. Jag har själv inte skrivit klart en egen originalproduktion på cirka sex månader, har bara påbörjat en massa och skrivit remixer, så du är inte ensam om att inte skriva något "nytt". Ibland går det upp, ibland ner, man får bara se till att ta sig i kragen någon gång ibland - helst när inspirationen väl rinner till igen - och se till att man producerar klart en låt helt och hållet.
|
De där va skönt att höra faktiskt, trodde jag va ensam om det problemet. 
Det du säger om Solar Stone stämmer, har aldrig tänkt på det sättet förut.
Jag har gillat varje låt dom har gjort och varit lika uppspelet varje gång jag vetat att dom ska släppa nått nytt.
Så att deras koncept funkar.
Ta! 
Last edited by robstar on Aug-27-2003 at 16:11
|