סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע
אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה
Aug-27-2003 17:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by idanhakia
סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע
אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה
שמענו על המסיבה של הגייטקראשר...
אבל אמרו לנו להתרחק מהאביס כמה שיותר למה המקום נפילה
אז הקשבנו לאנשים
וגם בקאסל היה מוזיקה טובה יענו בתחום של הטראנס והאוס...
וכן... מעצבן המזגנים שאי אפשר להשאיר אותם דולקים שאתה לא בחדר
אבל חפיף... עדיין היה בסט
שלחן יהיה כוח הוא יעלה את התמונות לאתר שלו וישים פה
הוא שלח לי את כל התמונות קודם
160 תמונות!!
משהו בסט
נבחר את התמונות ביחד ונשים פה
___________________
.
Aug-27-2003 17:44
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
בעיה במזגנים ? לנו לא הייתה בכלל...
בקשר ל
ABYSS
אמרו חרא מועדון, לא חרא מוזיקה
אז לא נכנסנו
בקשר לתמונות... בקרוב
___________________
Never again.
Aug-27-2003 17:52
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
ווואי אחים שמח בשבילכם שנהניתם ככה!!!!
ברוכים השבים!!
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Aug-27-2003 18:43
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
וווווואייי
עוד שנתיים שלוש המקום הראשון שאני ירצה לטוס אליו זה איה פייייייייי
הייתי מת להיות שם
לא נורא בנתיים נספתק באילת
חברס תעלו תמונות אני מוכר לזרז לכם את העניין
:}נשמע משהו באמת בסט
ברוכים השווים
(שווים בכוונה)
___________________
Aug-27-2003 20:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אין לי כוח להרחיב את הדיבור על השניה שזיינתי שם...
רק אני יספר שיש לה שדיים פשוט מדהימים!!!!
כינור דוד תפור עליה בול!!!!
ועוד משהו שקשור אליה...
לא שילמנו העברות מהשדה תעופה למלון וחזרה... זה לא היה כלול בדיל
אז מהשדה תעופה תפסנו אוטובוס עם אנשים ב 5 פאונד...
בחזרה היא הסיעה אותנו... אספה אותנו מהמלון והסיעה אותנו כמו מלכים!!
איזה קמבון אחושרמוטה
חסכה לנו לפחות 70-80 שקל לאחד אם לא יותר!!
קיצר... יצא לי טוב לזיין אותה
___________________
.
Aug-27-2003 21:02
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף
אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה
ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע
___________________
Never again.
Aug-27-2003 21:13
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
בואנה רועי רק לך יש תמזל הזה...
מאיפה היציאה שאמרת שאתה מדרום אפריקה?
היית אומר שאתה ישראלי, מסקנות:
1. כנראה שלא היית נכנס למסיבה ההיא חינם
2. האיראני היה חוטף אותך ולא היינו שומעים ממך לעולם
3. חן לא היה מזיין
שמח שנהניתם ...נשמע בן זונה
___________________
Aug-28-2003 01:41
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף
אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה
ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע
יאללה יאללה אחי
אתה גם שמח שחסכנו כסף על זה
והנהג סתם מסטול... עזוב אותו
אחת מהאלה מנשר עושה לי מה וזה איך אתה מתנשק איתה ככה
אז אני עושה לה...מה את מקנאה?
צחוקים עם אלה!!
ואורן...
ידעתי ששונאים שם ישראלים
אז למה להתגרות במזל ולהגיד שאני ישראלי??
ראסמי מזהים שם את הישראלים בקלות...
אחד המצילים בפארק מים עושה לנו אתם ישראלים נכון? אז ענינו לו כן איך ידעת?
אז הוא אמר שרק ישראלים הולכים עם בגדי ים שהם מכנסי גלישה עד הברך כזה... ראסמי הוא צודק!!
מי שלא זיהה שאני ישראלי אכל את זה שאני דרום אפריקאי... כמו שצריך!!
בלילה האחרון אפילו היחצן הזה מדרום אפריקה קנה לי פיצה והביא לי 3 פאונד להכנס לאפטר עם הזאת שלי
ובתוך האפטר הוא אמר לדי ג'יי להגיד כל הזמן
To Roy from South Africa, this song is for you!!
ועוד כל מיני דברים...
___________________
.
Aug-28-2003 03:27
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
חן יגנוב מה לא מפרגן סתם קצת מיסתלבט מה אתם לוקחים קשה אני שמח מאוד שנהניתם
אגב רועי אני לא ממליץ שאלונה תקרא את הטרד הזה
בכל מקרה שוב אחלה שנהניתם ונשמע כאילו היה טיול שווה מאוד