Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

FF over Ajax.

Kheb er weer weinig van gezien, maar iig mooi resultaat.
Wat ik heb gezien:
Veel slordige ballen, maar wel fris opportunistisch voetbal, net als vorig jaar.

Toch verwacht ik niet dat ze dit jaar de 2e ronde halen.
Vd Vaart is niet zoals vorig jaar en ook sneijder heeft een terugval.
Ook Chivu was beter dan Escudé (al vin ik chivu nog steeds overschat) en Vd Meyde was toch belangrijk. Al vond ik het een verschrikkelijk irritante voetballer, hij is/was wel goed.

Maar ff afwachten. Voor ajax komen nu 2 sleutelwedstrijden tegen hun concurrent. Maar ik denk dat Celta sterker is.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-01-2003 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
babos schijnt al getekend te hebben voor Feuyenoord. En als PSV zo doorgaat, wilt niemand meer Kezman en Van Biommel hebben eind dit seizoen. Ze zijn min of meer door het ijs gezakt tot nu toe in de Champions League. Morgen ff een uitgebreide (afzeik)post schrijven over PSV

En Ajax had een matige wedstrijd gespeeld. Na de 2-0 gewoon goed en professioneel de wedstrijd uitgespeeld, maar daarvoor had Brugge bij vlagen de wedstrijd in handen.

Old Post Oct-01-2003 22:44 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Net terug uit de ArenA. Over het algemeen een goede wedstdijd van Ajax, met Sonck als uitblinker. Toch eztra zuur voor die Belgen dat juist een Belg 2x scoort

Old Post Oct-01-2003 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Belgische commentator bij de 2-0..

'Nu hebben we al zo weinig succes in de champions league, is het nog een belg ook die ons de das om doet'

Dat was wel ff sneu om te horen.. (want ik kan me voorstellen hoe die belgen zich voelen)
Hij klonk echt alsof de tranen in zijn ogen stonden

Old Post Oct-02-2003 06:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

van @j@x verwacht ik wel dat ze de 2de ronde halen. met deze poule moet dat wel lukken. p$v red het gewoon weer niet. ik hoor overal dat de selectie niet goed genoeg is enzo. v. bommel word dan niet genoemd, maar die speelde ook goed bagger die 2 wedstrijden. veel passen komen niet aan en acties op belangerijke momenten lukken niet. als ie zo blijft spelen gaat ie nooit weg bij p$v en blijft het een middelmatige voetballer. kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.

PS Babos gaat inderdaad naar Feyenoord volgend seizoen goeie zaak.

Old Post Oct-02-2003 10:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Nook
kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.

Dat mensen daar nog over twijfelen?

Ik in iig wel en je geeft zelf de reden waarom:
maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven

Dat is ut um dus. Hij moet ballen aangegeven krijgen anders is het een zeer beperkte voetballer. Als spits is ie super een echte killer, maar PSV heeft in de CL meer nodig. Ze hebben een spits nodig die zijn man uit kan spelen omdat de rest van het elftal niet genoeg kan brengen.
Zegt natuurlijk iets over de kwaliteit van het elftal, maar ook over Kezman.

Ik vind dat V Bommel te veel verweten wordt, al is het idd geen super speler, maar hij kan hoger dan PSV. Met name zijn zeer zwakke linker been zal moeten verbeteren. Als je hem dwingt om met links te passen....

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-02-2003 11:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

machtig mooi resultaat, de wedstrijd zelf was erg saai maar het was prachtig hoe Sonck na de 1-0 naar de Brugge supporters toeliep

volgende 2 wedstrijden zijn cruciaal, als ze daar 6 of 4 punten zijn ze vrijwel zeker door naar de achtste finales (er is geen 2de ronde meer)

Old Post Oct-03-2003 12:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Het was misschien nog wel mooier om te zien hoe de Belgen hier in het café reageerden.. Balen balen balen

Volgens mij vroegen ze zich wel af waarom ik zo moest lachen..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Oct-03-2003 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

En dan is alles wat je hoort....

Het lied van FEYENOORD!!

hand in hand...

Old Post Oct-04-2003 00:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by Blik
(er is geen 2de ronde meer)

Owww is dat zo?

Old Post Oct-04-2003 00:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
En dan is alles wat je hoort....

Het lied van FEYENOORD!!

hand in hand...

Homo's lopen hand in hand,
Homo's lopen hand in hand,
HOMO'S LOPEN HAND IN HAND!

Old Post Oct-04-2003 00:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

en dan vooral het nieuwe clublied van sparta:

helemaal niets! helemaal niets! hele hele helemaaal niets!!
whoppa!!

fortuna sittard - sparta 1-1
top oss - excelsior 1-2

stand:

quote:

1. FC Den Bosch 8 6 2 0 20 20- 8
2. Excelsior 9 6 2 1 20 15- 7
3. Sparta 9 6 1 2 19 24- 8
4. Helmond Sport 7 5 2 0 17 14- 4

Old Post Oct-04-2003 01:34  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat is this ? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDenzil & Dewayne - "Force of Habit" (Vincent De Moor Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:59.

Forum Rules: