Registered: Jan 2001
FF over Ajax.
Kheb er weer weinig van gezien, maar iig mooi resultaat.
Wat ik heb gezien:
Veel slordige ballen, maar wel fris opportunistisch voetbal, net als vorig jaar.
Toch verwacht ik niet dat ze dit jaar de 2e ronde halen.
Vd Vaart is niet zoals vorig jaar en ook sneijder heeft een terugval.
Ook Chivu was beter dan Escudé (al vin ik chivu nog steeds overschat) en Vd Meyde was toch belangrijk. Al vond ik het een verschrikkelijk irritante voetballer, hij is/was wel goed.
Maar ff afwachten. Voor ajax komen nu 2 sleutelwedstrijden tegen hun concurrent. Maar ik denk dat Celta sterker is.
babos schijnt al getekend te hebben voor Feuyenoord. En als PSV zo doorgaat, wilt niemand meer Kezman en Van Biommel hebben eind dit seizoen. Ze zijn min of meer door het ijs gezakt tot nu toe in de Champions League. Morgen ff een uitgebreide (afzeik)post schrijven over PSV
En Ajax had een matige wedstrijd gespeeld. Na de 2-0 gewoon goed en professioneel de wedstrijd uitgespeeld, maar daarvoor had Brugge bij vlagen de wedstrijd in handen.
Oct-01-2003 22:44
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Net terug uit de ArenA. Over het algemeen een goede wedstdijd van Ajax, met Sonck als uitblinker. Toch eztra zuur voor die Belgen dat juist een Belg 2x scoort
Oct-01-2003 22:46
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Belgische commentator bij de 2-0..
'Nu hebben we al zo weinig succes in de champions league, is het nog een belg ook die ons de das om doet'
Dat was wel ff sneu om te horen.. (want ik kan me voorstellen hoe die belgen zich voelen)
Hij klonk echt alsof de tranen in zijn ogen stonden
Oct-02-2003 06:49
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
van @j@x verwacht ik wel dat ze de 2de ronde halen. met deze poule moet dat wel lukken. p$v red het gewoon weer niet. ik hoor overal dat de selectie niet goed genoeg is enzo. v. bommel word dan niet genoemd, maar die speelde ook goed bagger die 2 wedstrijden. veel passen komen niet aan en acties op belangerijke momenten lukken niet. als ie zo blijft spelen gaat ie nooit weg bij p$v en blijft het een middelmatige voetballer. kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.
PS Babos gaat inderdaad naar Feyenoord volgend seizoen goeie zaak.
Oct-02-2003 10:24
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Nook
kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.
Dat mensen daar nog over twijfelen?
Ik in iig wel en je geeft zelf de reden waarom:
maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven
Dat is ut um dus. Hij moet ballen aangegeven krijgen anders is het een zeer beperkte voetballer. Als spits is ie super een echte killer, maar PSV heeft in de CL meer nodig. Ze hebben een spits nodig die zijn man uit kan spelen omdat de rest van het elftal niet genoeg kan brengen.
Zegt natuurlijk iets over de kwaliteit van het elftal, maar ook over Kezman.
Ik vind dat V Bommel te veel verweten wordt, al is het idd geen super speler, maar hij kan hoger dan PSV. Met name zijn zeer zwakke linker been zal moeten verbeteren. Als je hem dwingt om met links te passen....