Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Metros Clubbguide - Hur dansar man Trance?
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by staz
om cigaretter blev olagligt imorgon, skulle alla som rökte innan dess vara knarkare då? eller bara de som rökte efter det blev olagligt? eller ...?

hehe jag skulle nog nästan definera dom som knarkare nu....

Old Post Aug-29-2003 23:54  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003
Re: Re: Metros Clubbguide - Hur dansar man Trance?

quote:
Originally posted by dj_hysterix
JAO BRÄÄÄ LÄÄÄN !!!!!!!

TECHNO TECHNO TECHNO

Du är inte riktigt klok

Old Post Aug-30-2003 12:28  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by chjo
Men alvarligt talat, vem bryr sig om hur och om man dansar. När jag dansar (mkt sällan, o bara till musik jag verkligen gillar) är jag i "trance" har ingen aning om hur det ser ut.. jag blir hög av musiken och stämningen, i det sinnelaget skiter man i alla äpplen o dyl.
Måste säga att jag håller man ska ju vara i trance när man dansar sen hur man gör skiter sig och jag brukar inte bry mig om andra. ibland kan man tänka typ "fan det där ser coolt ut" eller "fan han ser ganska töntig ut" men det är undantags fall

Old Post Aug-30-2003 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Jag är nöjd med allt, bara folk rör på sig Ngra av mina polare säger att jag kan dansa bra, ngra andra säger att jag suger pung. kanske beror på att jag inte ahr en aning om vad jag gör, jag hänger med till musiken.. om det ser bra ut så är väll det bra :P

Dansa som Shiva om vi vill, plocka äpplen om ni vill också. Long live trance, that who will reign supreme

Old Post Aug-30-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
Re: Re: Re: Metros Clubbguide - Hur dansar man Trance?

quote:
Originally posted by NooN
Du är inte riktigt klok

jag vet

Old Post Aug-30-2003 20:35  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by lonne
Något som gör mig irriterad är när folk uttalar sig om droger,när det varken har någon kunskap lr erfarenhet om ämnet.

mig med, kan dock garantera dig att så var inte fallet denna gång

hur som hellst....break är grymma...men jag klarar mig utan sett som bara består av låt på låt med break efter break... gillar när DJs slänger in lite proggresiva uppbyggnader i mixar för att låta breaken bli lite mer pauser efter låååångt dansande....
[HOST]Orkidea[/HOST]

Ska lära alla en ny Trance dans som jag och min polare utvecklat på den totalt überundergrounda scenen i sveriges mörka skogar.

En person tar upp en låda från dansgolvet....sen öppnar denne lådan som en kyl..tar ut en burk och ställer ner lådan. Sen öppnar denne burken och dricker. Varpå han\hon ger burken viddare till nästa dansare som oxå tar en slurk.
Detta kan givetvis utvecklas till att man har flera lådor med olika drycker. Eller varför inte en bit kaka att äta.

Old Post Aug-31-2003 20:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

quote:
Originally posted by mindshooter
Ska lära alla en ny Trance dans som jag och min polare utvecklat på den totalt überundergrounda scenen i sveriges mörka skogar.

En person tar upp en låda från dansgolvet....sen öppnar denne lådan som en kyl..tar ut en burk och ställer ner lådan. Sen öppnar denne burken och dricker. Varpå han\hon ger burken viddare till nästa dansare som oxå tar en slurk.
Detta kan givetvis utvecklas till att man har flera lådor med olika drycker. Eller varför inte en bit kaka att äta.

Det låter riktigt ballt det där Fan vad mätt man ska bli efter ett tag asså

Old Post Sep-01-2003 06:57  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Metros Clubbguide - Hur dansar man Trance?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFletch - The Party (Pierre J Remix) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTalamasca - "Aries" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:16.

Forum Rules: