|
|
|
|
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
|
|
|
Lustigt... Jag klagade på samma sak, fast för snart ett år sedan.
Mitt intresse har dessvärre dalat kraftigt för forumet det senaste halvåret pga av olika anledningar. Viktigt är kanske att säga att den största anledningen till det dalande intresset från min sida inte är pga av kvalitetsförlust. En annan sak jag känner att jag villpeka ut är att det är forumet som jag tröttnat på inte folket i sig.
När folk ändå är igång och klagar på jaybee så kan jag bara tillläga att Jaybee lyckats med konstycket att vinna sin egen utlysta tävlning i tråden där reveal uppmanade alla att skriva endast en gång, varpå jaybee nu skrivit två. Grattis.
Sep-04-2003 00:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
impulze
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by teski
Hmm...
om man tänker efter: alla som är här, användarna...
de är i olika åldrar... det är klart trådarna går lite off-topic ibland.. Men det är ju det som är själva charmen med det hela..
Hur gör ni när ni pratar om något med en vän?
-"Åh, fin volvo.. mjo den var ju blå o fin.. snygga däck oxå.. ja volvo är bra.. mkt bra.. "
"njae.. är mer inne på audi.. de är bra o fina.. robusta o så.. "
-"Hmm.. tysktillverkat...? Mjo.. det har du rätt i, det är bra.. men volvo är fortf bilen för mig"
-"jadu.. appropå bil.. hur gick besiktningen?"
-"mjae.. missade den tyvärr igår för min son hade magont"
-"oh fa, hur gammal är han då?"
Såhär pratar man i verkliga livet...
Varför gäller andra regler online?
Osså, som ngn sa... trist ni klagar.. o gör ny topic bara för att klaga.. Jag har inte varit här så länge.. men jag har varit på andra forum, är även admin på andra forum, o då har denna fråga dykt upp även där... självklart så är det tråkigt att vissa skriver onödiga poster... som enbart "lol"... eller dyl.. utveckla er lite 
Och om ett topic efter ett tag får er att tänka på ngt annat.. så borde man väl ta upp det oxå? Eller .. bestämmer ni hur tankegångarna ska gå? *skaka på huvudet*
Krama om varandra istället... *tycka*
/teski
Mina två kronor.. |
regler existerar inte, men alla har olika synpunkter om vad som är kul att läsa eller inte, onödiga inlägg förekommer, men det är inget brott, finn er i det.. detta är en onödig tråd, hur skulle det se ut här om det bara pratades musik? att man skulle behöva tänka "nu MÅSTE jag skriva något relevant", aningen stelt kanske.. ta bort den här tråden och se i framtiden bort från sånt som inte intresserar er..
Sep-04-2003 08:32
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:40.
Forum Rules: