Dan hebben die 830 post (op dit moment) je al veel tikken gekost
Mha.. ook veel op school gepost ... en ik hoef die tikken gelukkig niet zelf te betalen... En ik doe al een tijdje over die 830 post.. sinds vorig jaar Oktober dacht ik.
quote:
Originally posted by tango
Mjah, same here. zuigt zwaar die 56k.
Waar woon je ergens moogwai? ook ergens in een brabants boerendorp?
grtz,
TNG
Yep.. ik woon ook in zo'n brabants boerendorp (Sambeek).. en jij?
Jun-29-2001 17:28
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk OMG wie is er dronkuuuuuH!!! wooooT!
Henkie, heb je weer iets te veel genuttigd vanmiddag ?
Ik heb trouwens wel bijna die tent af moete breke ... ging zon mongool.. faithless insomnia remixen met fuck hoe heet dat silicone wijf.. eeeh.. jackson nog wat.. janet ja... damn hey!
Jaaaa t ware de bovenste lippe.. lekker vrouwtje hoor.. volgende keer ff die vriendin haha.. dat zou ownage zijn.. hehe..
Ja t bier smaakte best goed.. ik was alleen na biertje of 6 en 2 safaris alweer goed aangeschote.. dat slaap tekort.. die inspanning van school enzow hielp niet echt ofzow.. 4 uur slaap per nacht.. damn das weinig.. maar eigenlijk geen excuus om zo sissy te drinke Uiteraard gewoon doorgegaan..op den duur kon ik amper nog tongen maarja.. lol... *whatever*..
Jun-29-2001 19:38
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
netjes!! doe ik je niet na...
nu Raoul nog....daar wil ik zeker ff van winnen !! die heeft tenminste ook chello ...tegenjou kan ik niet op
Jun-29-2001 20:25
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Zozo een ware competitie hier...
Zou Raoel zich nog durven te vertonen en een poging te wagen het beste resultaat op het scorebord te zetten...We wachten in volle spanning af. Tot nu toe is het duidelijk DJ_Siesta aan kop gaat na een schitterende test...De tweede plaats word ingenomen door M5, die duidelijk minder, maar toch zeker naar behoren heeft gepresteerd...Zouden er spontaan nog meer kandidaten komen die zich aanmelden en zo meedingen naar die schitterende hoofdprijs ? (Gaston, wat zijn de prijzen??!) We gaan afwachten en tot zover Hugo Walker vanuit deze kolkende "TrancEaddict Arena"...
ik ben wel tevreden met @home, alleen die fucking upload, gelukkig heeft @home nooit storingen, alleen snachts soms, maarjah dan lig ik meestal te pitten
Jun-30-2001 07:33
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Zou Raoel zich nog durven te vertonen en een poging te wagen het beste resultaat op het scorebord te zetten...We wachten in volle spanning af. Tot nu toe is het duidelijk DJ_Siesta aan kop gaat na een schitterende test...De tweede plaats word ingenomen door M5, die duidelijk minder, maar toch zeker naar behoren heeft gepresteerd...Zouden er spontaan nog meer kandidaten komen die zich aanmelden en zo meedingen naar die schitterende hoofdprijs ? (Gaston, wat zijn de prijzen??!) We gaan afwachten en tot zover Hugo Walker vanuit deze kolkende "TrancEaddict Arena"...
lol :-),