|
|
|
|
 |
arj1o1
.

Registered: Sep 2001
|
|
|
(Users Browsing this Forum: basvh, Tom Lont, Civic, magrec, DJ_Siesta, Flippe, LowRider, eieregooie, AFA, Kakao, MaGiK54, Veverka, Dirkie, Duke2003, arj1o1)
hij komt het dat hij hier nog steeds rondzwerft of kan hij alleen niet meer posten
Sep-21-2003 13:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jesse
Snuggle, je vraagt iedereen naar hun mening over de permanente ban..Biohazard geeft m en dan zeg je "hier ga ik niet eens op in"...Da's niet consequent he. We weten allemaal hoe de verhouding Snuggle - Siesta is maar t moet niet resulteren in een ban omdat jij toevallig een mod bent. Als t tegen een ander was geweest, die geen mod ability heeft, zou je dan ook tot deze beslissing komen?
Het neigt allemaal erg naar een persoonlijke vete. Ik kan me voorstellen dat Siesta het bloed onder je nagels vandaan haalt maar dan nog. Het blijft Internet. Misschien een idee om op een feest elkaar 'toevallig' tegen t lijf te lopen? Je typt sneller iets dan dat je t in iemands gezicht zegt. |
Jesse je hebt gelijk wat betreft het "hier ga ik niet op in". Stom van me.
Maar ik was wel tot dezelfde beslissing gekomen als het een ander was geweest die geen mod was die deze problemen had. Waarom?
Ik leg hetuit. Weet je nog dat gedoe met Siesta/Afternative en Donna? Dat die 2 haar aan het pakken waren met onder andere die HELE lage foto's? Nou, toen wilde ik Siesta ook al bannen, en Afternative ook .Weet niet wat ik toen gedaan heb, dacht een suspension of een waarschuwing, weet ik veel. Maar dat had NIET met mij te maken en daar ben ik ook mee bezig geweest. Dat soort posts (die homo foto's en geedite dingen) die hebben niets met discussie of wat dan ook te maken wat op dit forum thuishoort, wel? Het provoceert. Ik heb al een keer een waarschuwing gegeven, meer dan eens zelfs! Een waarschuwing of 2, een tempban met daarna een waarschuwing dat hij het niet moest doen. Toen WEER 2 waarschuwingen de afgelopen weken..... en dan is nu echt de maat vol. Verplaats je eens in mijn situatie. Als ik nu weer unban laat ik lekker over me heenlopen en kan iedereen hier lekker aan de gang gaan.
Wat mij betreft blijft die ban staan.
Persoonlijke vete? Was het wel ja, maar het is meer geworden vind ik. Hij zeikt op andere mensen, hij verziekt de sfeer. Ik heb hem gewoon 2 keer gewaarschuwd. Moet ik daarna bezig BLIJVEN? Ignoren werkt niet, als moderator wil ik wel zien waar hij mee bezig is.
Me laten kennen? So be it. Ik heb geen zin om steeds afgezeken te worden en voor rotte vis te worden uitgemaakt.
Ik weet niet wat de algemene mening is, we zouden er zelfs over kunnen gaan pollen, maar dat vindi k ook weer zo overdreven. Mag hoor Jappio. Denk trouwens niet dat ik met ruime meerderheid verlies, maar dat terzijde.
Er zijn genoeg mensen die het geen reet boeit dattie weg is. Als hij terug is dan zegtie: Watjes, zie je nou wel? En dan begint hij weer van voren af aan. Trieste replies, zeiken op mensen. Sorry, maar voor mij is de maat echt vol. Hij draagt echt NIETS bij aan dit hele forum. Vinden jullie dat wel dan? Hij zorgt alleen voor ruzies.
Dit is ook niet alleen mijn call. Blik is het ermee eens, en er zijn nog meer moderators die het ermee eens zijn. Maar oke, die zijn ook van andere forums en kunnen misschien geen oordeel vellen.
Maar oke, maak maar een poll. Dit is geen dreigement, maar als die ban dan wat jullie betreft erafmag, leg ik mijn moderator functie wel neer. Dan heeft het voor mij echt geen zin meer om te modden, want dan is het de 2e keer dat een ban erafgaat, en lacht Siesta alleen maar harder en weet ik 100% zeker dat het hetzelfde doorgaat en het een zootje wordt.
Heeft het nu ook weinig zin btw, zit nu ook al te kijken of ik niet beter kan stoppen, want zo vaak internet ik niet en veel tijd heb ik niet. Kunnen jullie zien hoe het is om een zootje ongeregeld te moderaten. Of laat ik me nu weer kennen? 
Greetz,
SnuggLe
Last edited by SnuggLe on Sep-21-2003 at 15:28
|
|
Sep-21-2003 15:14
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
vergis je niet hey,ik irriteer me met regelmaat aan gedrag van kwestie in persoon en heb ook situaties met hem mee gemaakt waarin hij het kinderlijke gedrag vertoonde door een aantal opmerkingen te plaatsen die betrekking hadden tot mijn persoonlijk leven.Maar denk je dat ik hem daarna uit Basicbeats heb getrapt?Nee en waarom zou ik ook,dat zijn 2 dingen die compleet los van elkaar staan.
So fucking what??!? Het leven bestaat uit confrontaties,leuke en mindere leuke. En dan hebben het hier nog is for crying out loud over een forum op het internet,niet eens IRL. Schop iedereen lekker weg die zich niet aan de regels houdt en ruzie maakt. Hou je een lekker klein groepje over die over alles het zelfde denken. Wat zul je nog veel te bepraten hebben dan.
Ennuh yeah,gerrit heeft kwetsende dingen gezegt,veel zelfs,maar dat doet ie dan in ieder geval wel nog in het openbaar en niet achter je rug om,zoals zoveel gebeurt.
Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag.

|
|
Sep-22-2003 13:05
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjRV
vergis je niet hey,ik irriteer me met regelmaat aan gedrag van kwestie in persoon en heb ook situaties met hem mee gemaakt waarin hij het kinderlijke gedrag vertoonde door een aantal opmerkingen te plaatsen die betrekking hadden tot mijn persoonlijk leven.Maar denk je dat ik hem daarna uit Basicbeats heb getrapt?Nee en waarom zou ik ook,dat zijn 2 dingen die compleet los van elkaar staan.
So fucking what??!? Het leven bestaat uit confrontaties,leuke en mindere leuke. En dan hebben het hier nog is for crying out loud over een forum op het internet,niet eens IRL. Schop iedereen lekker weg die zich niet aan de regels houdt en ruzie maakt. Hou je een lekker klein groepje over die over alles het zelfde denken. Wat zul je nog veel te bepraten hebben dan.
Ennuh yeah,gerrit heeft kwetsende dingen gezegt,veel zelfs,maar dat doet ie dan in ieder geval wel nog in het openbaar en niet achter je rug om,zoals zoveel gebeurt.
Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag.
|
Kerel, regels zijn er niet om totaal te negeren. Met zo'n visie kom je er ook niet! Gewoon iedereen lekker laten aanklooien, nooit ingrijpen etc. ...gedogen heet het dat. Nee dat heeft allemaal veel zin! Laten we er niets op doen, die jongen lekker zijn gang laten gaan.
JIJ vind dat soort dingen wat Siesta uithaalt misschien niet erg, maar anderen wel.
"En dan hebben het hier nog is for crying out loud over een forum op het internet,niet eens IRL. Schop iedereen lekker weg die zich niet aan de regels houdt en ruzie maakt." Nee we laten die mensen na 30 waarschuwingen te hebben gegeven gewoon zitten, en doen niets. We ergeren ons dan nog alleen (neit iedereen is zoals jij zo relaxed dat ze zich nergens aan ergeren) Als we allemaal zo relaxed zouden zijn zoals jij, dan zouden we ergens komen met de wereld. Dan zou alle criminaliteit niet meer uitmaken ("Geef die jongen nog een kans, het is maar een ruzie, het zijn maar regels!"), dan zou iedereen een 80ste kans krijgen. Dan zou de politie NOG meer over zich heen laten lopen. Leve het gedogen, leven de anarchie!
Ik dacht dat we daarvoor regels en moderators hadden, om het neit tot een zootje te laten verwateren.....
En omdat het NIET achter de rug om gebeurt zouden we het moeten slikken?
Net alsof jij hier veel post. Het enige wat jij de laatste tijd doet is of inspringen op discussies en het ergens niet mee eens zijn. Sorry, maar daar kan ik ook niet tegen. Steeds maar kritiek geven, en mensen ervan overtuigen dat je gelijk hebt. Je dwaalt hier op een paar dingen af. Als mensen het NIET met je eens zijn (zoals hier, dat siesta gebanned is ) dan ga je er andere dingen bij betrekken zoals "Kliekje hier" etc etc. Beetje jammer van je RV, dat had ik niet achter je gezocht.
Vind je het erg dat sommige mensen elkaar 'aardig' vinden? En dat groepen mensen heir elkaar ook buiten het forum zien, dat ze samen gaan feesten? Daar lijkt het wel op.
Ik vind dit forum nog steeds MEER dan alleen internet....meer dan alleen wat discussie. Erg makkelijk om te zeggen 'het is maar internet'.
Just my 2 cents..
Sep-22-2003 13:20
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:24.
Forum Rules: