ik ben tot heel laat in de nacht opgebleven luisterend naar de live stream, klonkt vet hoor, was ik er maar bij geweest
Nov-23-2003 14:20
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
Nah, ik heb ook zitten luisteren tot een uur of 3, vond t wel lekker klinken, maar nu ik de reacties lees op t q-dance forum geloof ik dat we helemaal NIETS gemist hebben.....behalve een hoop iq-loos gebeuk.
Nov-23-2003 14:28
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by arj1o1
is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr
En dat vond ik nou juist de slechtste set van het hele feest. Ze mixten de plaatjes nie eens aan elkaar...
Nov-23-2003 15:48
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dat vond ik nou juist de slechtste set van het hele feest. Ze mixten de plaatjes nie eens aan elkaar...
Inderdaad, Plaatje uit.. wat gelul van de MC..plaatje aan.
Wel leuk om oude plaatjes weer is terug te horen op een feest(O.A. J&S - The first rebirth, 2 steps Ahead - Drop it, The Thrillseeka en nog wat andere)
Nov-24-2003 12:34
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Original
2 steps Ahead - Drop it
= 3 Steps Ahead
= Peter-Paul Pigmans (helaas tijdje terug overleden)
2 Steps Ahead bestaat ook wel, maar die maken (drum fill) .... 2step.
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik vond het echt weer SUPER!!!! En Wouter, je hebt wel wat gemist.
Nov-24-2003 15:17
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik heb de sets ff snel gechecked en vond het niet echt bijzonder. Live zal het natuurlijk wel te pruimen zijn, ook al zou ik 8 uur hardstyle echt niet trekken, maar goed
Alleen van die vele hardstyle remakes van oude hardcore nummers wordt je toch gek, ik bedoel is er dan helemaal geen creativiteit meer te bekennen bij de producers??? Maar goed de massa vind het allemaal geweldig...
Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen.
Nov-24-2003 15:28
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen.
Dat was dus echt zo, het was echt drukker dan bij TiC!! Daar stond ik wel ff van te kijken.
Nov-24-2003 15:47
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Dan hebben ze dus gewoon veel meer kaarten laten verkopen dan die 25.000. Lijkt me duidelijk...
Nov-24-2003 15:54
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Je kunt zeggen van de muziek wat je wilt maar die aankleding is echt vet
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Nov-24-2003 16:00
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
Location: holland
ben er met een paar vrienden naartoe geweest, echt een top feest !!
een van mn eerste grotere party`s, k heb mn ogen werkelijk uitgekeken