|
ja ik ben ook maar 16, maar ik heb het niet zo erg hoor, ik zei tegen me moeder ik ga dit jaar naar innercity is dag voor me verjaardag, kan zijn dat ik dan pas volgende dag s'middags thuiskom, is niet erg heh? en ze zei ja hoor is wel goed, maar pas je dan wel beetje op jezelf en als je het doet doe het dan alsjeblieft veilig! ik wil niet dat mijn zo'n op ze 16e meisjes zwanger maakt of ziekte krijgt 
en ja dat is serieus en aangezien ik na scheiding bij me moeder kom te wonen en me pa nix vertel staat het er dus echt zo voor! 
enigste problemen zijn dan alleen nog het geld en ik kan voor geen meter dansen, maarja ik ga wel paar keertjes met paar vrienden/vriendinnen naar eindelijk kunnen ze me dansen leren en dan zoek ik nog 2 baantjes er bij en ben ik ook echte feestganger 
maar dan had ik nog 1 dingetje hoor, ik ben maar iets van 1,75-1,80 en ga daarom volgens mij niet zo door voor een 18 jarige, is dit ernstig probleem? of zeggen ze als je met kaartje voor innercity aan komt zetten van 100 piek of wat dat ook mag kosten gewoon loop maar door dan? als je ten minste geen totale nerd bent natuurlijk 
|