|
|
|
|
 |
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003
|
|
|
als dan toch iedereen reageerd, dan ik ook maar (ik zie geen geinteresseerde gezichten, maar ja ..... ):
2 dingen die ik wil zeggen:
1. allereerst lof voor id-t dat ze de moeite nemen zo'n top 500 samen te stellen. denk dat t samenstellen geen leuke karweitjes zijn, al die top 5-jes doornemen. enkel, ze moeten hun site wel aanpassen. als je het artikel van het overzicht 500-300 tot nu toebekijkt, kun je niks copy-pasten .... beetje zonde, want zo'n lijst is een mooi overzicht om te bewaren.
2. bij het doorlezen van al deze relpies valt een ding op: iedereen wil graag zijn top 5 laten zien. dat ga ik dus niet doen, k heb overigens wel gestemd. maar wat opvalt is dat de meesten, in tegen stelling tot de platen die id-t in de top 500 heeft staan, allemaal op hedendaagse trance-anthems en 'massive trance tracks' stemt. toch zitten er hier en daar lijstjes bij waarin platen als delerium - silence (tieso's ISOS mix) of faithless - insomnia in voorkomen, platen die inmiddels wel klassiekers worden, en die menigeen kippenvel geven bij het horen van deze platen in verschillende discotheken .... ik denkwel dat al met al de top 20 erg juist za worden bevonden, after all: voor ieder wat wils! 
|
|
Dec-29-2003 15:36
|
|
|
 |
 |
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
Waarom zou hardstyle niet in de top 500 kunnen zitten?
Is toch ook dance?
|
|
Dec-29-2003 19:59
|
|
|
 |
 |
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
Dec-30-2003 10:36
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:00.
Forum Rules: