quote:Originally posted by Henkie_henk Ik hoop niet dat je al te lang gaat.. Why not, Henkie_henk??? Bang dat je me tegenkomt? Zo lelijk ben ik nou ook weer nie! Greetz, SnuggLe
___________________ "Life is all about choices & respect"
Met je ballen in Turkije.. Lijkt me geen probleem maar hou je ze wel uit de buurt van Turkse vrouwen?? quote:Ik hoor het wel van je als je de heggenschaar moet lenen
quote:Originally posted by SnuggLe Why not, Henkie_henk??? Bang dat je me tegenkomt? Zo lelijk ben ik nou ook weer nie! Greetz, SnuggLe Haha nee man fagje.. strax wordt je besmet met het turken virus.. ga je ook uitzuigen enzow.. en al die turkse vrouwen.. veel plezier der me.. "snorhappuh!!"
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
als je 1 keer met ze geneukt heb zit je aan ze vast......heb je binnen 2 weken een huwelijk....zit je gebakken jong gheghe........ groeten!!!!!1
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by Henkie_henk "snorhappuh!!" Ja man, GADVERDAMME ! Dat wordt een droomvakantie jongen, succes ermme !
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
quote:Originally posted by Miss Proximus nu weet ik weer waar die tongenfetisj vandaan komt en nog een foto van M5, Bellie, Miss P en Cold op Qlimax tjek die doppen haha ik heb dezelfde bril als bellie....maar hijs kapot *cries*
___________________ Only The Nutted Remain
quote:Originally posted by SnuggLe Mijn vriendin! Neh...jammergenoeg nie..tis DJ Astrid Aaaaahhhh, damn, zij is LEKKER MAN!!!!
quote:Originally posted by SnuggLe Btw, ITWT 6 al geluisterd? Supercd!! Greetz, SnuggLe Ja! dankzij jouw! Super bedankt! Master!
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by Henkie_henk Haha nee man fagje.. strax wordt je besmet met het turken virus.. ga je ook uitzuigen enzow.. en al die turkse vrouwen.. veel plezier der me.. "snorhappuh!!" HEEJ! Ik wil GEEN FAG genoemd worruh..want dat ben ik dus nie he! Greetz, SnuggLe
quote:Originally posted by -=WVG=- Ja man, GADVERDAMME ! Dat wordt een droomvakantie jongen, succes ermme ! Ik ga met mijn vriendin dus.. Greetz, SnuggLe
quote:Originally posted by SnuggLe Ik ga met mijn vriendin dus.. Greetz, SnuggLe Oh, die ken je altijd gebruiken voor wat afwisseling... BTW...ze zal wel lastig gevallen worden door die Turken daaro hehe
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Oh, die ken je altijd gebruiken voor wat afwisseling... BTW...ze zal wel lastig gevallen worden door die Turken daaro hehe niet zo moeilijk, ze zijn t natuurlijk niet gewend, een meisje zonder snor(hehehehe)