|
Re: tjo
| quote: | Originally posted by Glorie
skamligt AC ett år är alldeles för länge. SKitsoft å träffa dig me Underbart me familjära ansikten 
nu ska vi se, jag har vandrat runt på stockholms gator och torg i princip.....(få tänka) 18 timmar, skojar inte.. utslaget på tre dagar har träningsvärk i rumpan, men den är skön, träningsvärken alltså haha Festen var mkt mkt trevlig. A blast!
nu ska vi se alla ja träffa
Envioooo, var är du? ja addar dig på icq pronto Shiver trodde jag skulle vara mer pratglad Träffa AC weeee å hans kompis Mattias. Kenny! Tack så mkt för visitkortet Ska jag vara rädd om.. plus! de var schyst att du tog mig till stefan och VIKTOR...(stefan hade jag letat ef. hela kvällen) whiterussian, haha, jag har verkligen inte så dåligt närminne som jag hade på Devotion i går dåligt av mig att glömma namnet på 3 minuter men nu vet ja. kul å ses 
TRäffa många goda vänner från stockholm, som tyvärr inte hänger på TA... Träffa många goda vänner från Linköping som inte heller hänger här...å vissa kom tom fram å sa att de kände igen mig de var COOLT som attan.. ja blev helt tagen (alltså, sa.. e det du som e glorie) hoho! Träffa polare från GBG skoj! Och det var väl det om det... Alla härliga människor är det jag kommer att minnas mest från festen
Grymt najz lokal första gången för mig.. kan bara hålla me om vad tidigare personer sagt om trancegolvet.. varmt etc. A&B var KLART bäst! Parham blev jag lite förvånad över.. haha... Han var ju bra ju. Ja trodde i mitt stilla sinne att han spelade musik jag inte gillar
Det var grymt hög volym på trancegolvet.. ja hade plOppar (uttalas med o ) i öronen, men de hjälpte inte... gick inte att konversera me min vän jag var med.. så ja fick skriva på telefonen =/ ack....
Picotto var jag inte inne på mkt.. för jag tyckte de var bättre på Trancegolvet.. Kommer ihåg Picotto som mycke bättre från Mysteryland.. jag fattar inte riktigt han var skön bakom skivspelarna iaf nåväl... vi gick väl några vändor där inne på technogolvet.. (gick runt hela alltså) på jakt efter TA's! no luck 
De två som jag såg! som snabbast.. var staz och laszlo, men eftersom det var ef. att festen slutat å alla (inkl. jag själv) ville hem och UT.. bemödade jag mig inte me att gå fram. de skulle ändå inte veta vem jag var 
hmmm, vad mer? JO, sen gick vi (jag, nicklas och miriam) i regnet med tava och en kille som hade rötter i s-vall plus en tjej oxå, till Slussen! Det visade sig endast gå EN buss hem för oss.. annars hade vi fått vänta i en timme dåligt.. så vi kom me de bussen... anlände till vår boning och jag la mig på madrassen Miriam gick för att dricka vatten & ta ut linserna, när hon kom tillbaka hade jag somnat OTROLIGT Lätt rekord vaknade sedan nån timme efter, som en stelfrusen (jag vet inte vad) och fick fixa allt GALET 
Rätt mörbultad kände jag mig när jag till slut vaknade och gick upp klockan 12. Fick såklart ingen biljett hem till LKPG när jag kom till SJ så jag fick driva runt ytterligare 2 timmar på sthlms gator. suuuuuck. Kom till slut hem, efter att ha delat plats med en stor labrador på tåget.. jag satt alltså med fötterna i vädret och han låg under mitt säte... på tåget.. men jag sa till ägaren att det var ok... de var ju synd om hunden, att de var så trångt på tåget...
nu känns det som att jag har skrivit om nåt helt annat än Devotion
aja 
förresten, BRA rapport kenny! |
Hoho glorie du är drottningen på att kunna skriva flest smilelys i en mening :-) Iochmed att jag har tendens att göra precis samma sak så tänkte jag höra om du också har problem under t.e.x. uppsatsskrivningar i skolan... ibland råkar man skriva en smiley mitt i allt hoho ;-)
|