 |
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jul-06-2001 18:02
|
|
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
|
|
the good microsoft (NOT)
Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen.
Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen.
Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen.
Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets.
Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft.
Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.)
Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.)
Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe.
Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn.
Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
MXLS, Theseus.
___________________
www.balticbastian.com/
|
|
Jul-06-2001 18:28
|
|
|
 |
 |
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
|
|
|
Re: the good microsoft (NOT)
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen.
Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen.
Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen.
Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets.
Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft.
Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.)
Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.)
Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe.
Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn.
Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
MXLS, Theseus. |
Uhhh ja dat helpt dus ook niet he
onder een ander email adres gaan MSN'en het is wel geinig enzo maarruh je data kan nog mooi wegraken
Trouwens ik hoop dat Henkie je nu niet flamed aangezien hij onder yahoo-adres liep te MSN'en
maar het is idd wel lache
Ik ga denk ik mijn email adres ([email protected] ook maar eens bij passport toevoegen LOL)
Dat is btw een echt email adres van me haha
master (zoals Henkie zou zeggen)   
Greetz,
Glaniskanis
___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG 
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
|
|
Jul-06-2001 20:11
|
|
|
 |
 |
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
|
|
|
Jul-06-2001 20:44
|
|
|
 |
 |
Kartikeya
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Location: The Hague, Holland
|
|
|
Jul-07-2001 10:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:26.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|