Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

2 Bouma Bros:

Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal .
Ik zie je op de volgende wildlife?


2 Raoel:


quote:
Maar ik begrijp uit de "REL" hier dat men met spring nichten mensen bedoeld die de hele tijd springen / beuken.



helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan .



quote:
Maar zoals ik al zeg het hangt ook van de muziek af. Op "uplifting" trance wordt er echt niet gebeukt en zal iedereen rustig dansen of helemaal niks doen.


Kom jij maar een keer naar wildlife toe en check hoe mensen daar dansen op uplifting trance.Of vraag het anders maar een keer aan sido,denk dat hij het ook vast wel kan beamen.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-08-2001 20:03 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by DjRV
2 Bouma Bros:

helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan .


Kom jij maar een keer naar wildlife toe en check hoe mensen daar dansen op uplifting trance.Of vraag het anders maar een keer aan sido,denk dat hij het ook vast wel kan beamen.


Nee dan begrijpen we het goed. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo irritant is. Tuurlijk is het vervelend als er de hele tijd van die lopers door moeten en jij weer aan de kant moet enzo maar ik heb er nooit veel last van.

Maar ik heb het gevoel dat donna het wel meer over beukers had. Zo kwam het wel over. Kijk maar eens naar de andere reacties.

En op "uplifting" trance wordt wel gedanst. Maar toch niet dat men door elkaar heen springt. Dat bedoelde ik. Ik persoonlijk hou meer van de beat. Maar ik dans ook op trance.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-08-2001 20:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by DjRV
2 Bouma Bros:

Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal .
Ik zie je op de volgende wildlife?


Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek...

Volgende Wildlife zeker weer van de partij, dan hopelijk met een goeie monitor!

Greetz Sido

Old Post Jul-08-2001 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by DjRV
Deze is ff namens donna en mij.

Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen.
Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort.
De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene fuck schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn.


Owkee, ik snap je. En wat dat betreft geef ik je ook wel gelijk... maarja, vind je het gek dat je/jullie verkeerd begrepen word(t)(en). Donna had het namelijk over "techno-boeren", maar de mensen die jullie bedoelen zijn van die lompe straalbezopen "ik ga naar een trance-feest maar gedraag me alsof ik in de ski-hut sta" . Niks tegen ski-hut gangers hoor... het kan er best gezellig zijn... maarja hossen, polonaises, "heeeeeeehooooooooo roepen" etc doe je niet bij serieus bedoelde elektronische muziek.
Beetje onterecht om daar de naam techno-boeren aan te geven. Als er namelijk 1 feest in Nederland is waar het nog wél om de muziek draait dan zijn dat wel de Awakenings-feesten.


___________________

Old Post Jul-08-2001 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by DjRV
helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan .


dat dansje dat jullie springnichten noemen komt echt niet uit de rnb scene, daar dansen ze veel anders. het dansje komt uit de hardere dance stromingen.

trouwens ik loop toch ook niet te zeiken als ik weer eens een klap op mijn neus krijg omdat al die trancemensen hun handjes zo nodig de lucht in moeten steken, of van die wijven die helemaal strak staan en van de ene kant van de zaal naar de andere kant als het waren zweven en die niet eens zien waar ze lopen omdat ze hun ogen niet eens meer open kunnen doen. je kan het ook van die kant bekijken.


___________________

Old Post Jul-08-2001 20:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Wat een triest gezeik hier zeg...

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-08-2001 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by Remy D
Wat een triest gezeik hier zeg...

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.


Ik heb t allemaal ook eens gelzen en idd remy..wát een bull! jezus..dat sommige mensen zich zo laten irriteren...haha..nodig toe aan een pilletje *flame flame* en wat er toch mis is met die TMF mensen.....ik denk dat weinig lui hier op de site zo cool zijn als ze beweren dat ze zijn....nou jah...het is op internet natuurlijk ook makkelijk om je cool voor te doen....alsof je verstand hebt van muziek..alsof je veel naar feesten gaat..damn...ach...het kan me niet mer zoveel boeien..ik weet wie er echt zijn..en jullie weten wie ik bedoel...


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-08-2001 21:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

2 Boumabros:

quote:
Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek...


Das niet helemaal waar

monitor begon al vaag te doen bij dazzle,die wel gewoon zijn set goed deed.En Tijs was niet zo zeer bezig met de techniek maar meer met zijn maatje Montana(Wat ik een onwijze sukkel vind btw ). Hij is niet meer de zelfde die ik kende van de vorige feesten bij wildlife waar die met een vette smile bezig was en verrassende platen erin gooit.Zet 2 livesets van tiesto van de afgelopen 2 maanden naast elkaar en voila . Echter vind ik het doodzonde,maar goed je kan niet altijd aan de top blijven anders is geen doorstroming.Ik bedoel,ik wil daar ook wel over een paar jaartjes staan en als tiesto goed blijft draaien tot zijn 60'ste gaat dat niet zo snel lukken



jajajaja het is offtopic lekker belangrijk .


2 Remy D:

quote:
Wat een triest gezeik hier zeg...


Breken we net de barriere door van gescheld ect ect ga jij weer beginnen,schiet niet op zo.Als je nou ff de posts van andere TA'ers leest,laat het dan ff 5 minuten bezinken,neem een kouwe douche en beslis DAN wat je hier neer gaat zetten en of dat ook nut heeft.

Voor de rest ben je vast wel lief

Lekker slapies doen nu want de joint begint te werken


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-08-2001 21:51 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Het had wel degelijk nut.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-08-2001 22:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Het had wel degelijk nut.


Daar heb je zeker over nagedacht? bedankt dat je er bij zet waarom het nut heeft.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-08-2001 22:39 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by DjRV


Daar heb je zeker over nagedacht? bedankt dat je er bij zet waarom het nut heeft.



Hallo
hoe issie
of slaap je nu al


Greetz,
Glaniskanis

[edit] Groetjes van mij
Ooooh wat een ontzettend nutteloze reply van mij
[/edit]


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Jul-08-2001 23:46 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WNxHunter
tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands

zoals mijn wijze mammie altijd zegt:
Als je niets liefs te zeggen hebt hou dan gewoon helemaal je mond!

ik hou dus maar ff me mond...

Old Post Jul-08-2001 23:54 
Click Here to See the Profile for WNxHunter Click here to Send WNxHunter a Private Message Visit WNxHunter's homepage! Add WNxHunter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal/techno! From Ricardo Villalobos live @ Cocoon! #1 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOsiris - "Oneness With The Universe" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!