Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > MIKE of L-Vee
Wie is de beste producer van de 2?
You do not have permission to vote on this poll.
MIKE / Push / Plastic Boy / Solar Factor / Exposure / ... 40 50.63%
L-Vee / Airwave / Green Martian / Capetown / Planisphere / Lolo / ... 21 26.58%
Ik kan niet kiezen 18 22.78%
Total: 79 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Xilver
Chance da ik het nog gequoted heb voor ge die hebt verwijderd!

Hahaha. Goed geprobeerd maar u valt door de mand.
Ik ben principieel tegen Engelse termen op een Nederlandstalig forum en ik zal ze dan ook nooit gebruiken.

Mijn stem gaat naar L-vee. Zonder afbreuk te doen aan Mike heb ik Laurent altijd net iets genialer gevonden.

Men schrijft trouwens 'gequoot' in plaats van 'gequoted'. Raar maar waar.

No Rules, Great Old

Last edited by Progrez on Jan-23-2007 at 13:48

Old Post Jan-23-2007 13:35  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

simpelweg, MIKE

zijn hier precies meer stemmen als in de toty

Old Post Jan-23-2007 13:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

deze poll is dan ook 4 jaar oud

Old Post Jan-23-2007 14:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Progrez
Men schrijft trouwens 'gequoot' in plaats van 'gequoted'. Raar maar waar.

Is dat een officiële vervoeging? Dat zou betekenen dat het werkwoord in de groep van 'promoten' wordt geplaatst en 'quoot' als stam heeft.

Zelf zou ik het vervoegen op de manier van 'deleten': quoten, quotete, gequotet. Wat in de tegenwoordige tijd dus 'ik quote, jij quotet, enz.' geeft i.p.v. 'ik/jij/hij quoot'.

[/off topic]

Old Post Jan-23-2007 14:03  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

L-Vee's muziek is doorgaans minder toegangkelijk dan die van Mike. Vandaar dat sommigen rap de neiging hebben om voor Mike te kiezen denk ik... Onterecht.

Old Post Jan-23-2007 14:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

een restaurant is ook minder toegankelijk als een pitabar, ma als kik nu pita lekkerder vin en der meer van kan genieten. ieder heeft zen smaak eh, ofda nu 'minder toegankelijk' is of ni...

Old Post Jan-23-2007 14:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by TOR
Is dat een officiële vervoeging? Dat zou betekenen dat het werkwoord in de groep van 'promoten' wordt geplaatst en 'quoot' als stam heeft.

Zelf zou ik het vervoegen op de manier van 'deleten': quoten, quotete, gequotet. Wat in de tegenwoordige tijd dus 'ik quote, jij quotet, enz.' geeft i.p.v. 'ik/jij/hij quoot'.

[/off topic]

Als ik onze zelfingenomen docent Nederlands mag geloven is het een officiële vervoeging die geschreven wordt als volgt (tt,vt,vd);

quoot (dus niet 'quote') / quootte / gequoot

No Rules, Great Old

Old Post Jan-23-2007 14:15  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Push2005
L-Vee's muziek is doorgaans minder toegangkelijk dan die van Mike. Vandaar dat sommigen rap de neiging hebben om voor Mike te kiezen denk ik... Onterecht.

daar ga ik niet mee akkoord. de vrolijke melodietjes uit l-vee zijn muziek zijn imo veel toegankelijker dan die elektro-achtige dingen die mike tegenwoordig uitbrengt.

Old Post Jan-23-2007 14:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Antony
een restaurant is ook minder toegankelijk als een pitabar, ma als kik nu pita lekkerder vin en der meer van kan genieten. ieder heeft zen smaak eh, ofda nu 'minder toegankelijk' is of ni...

ge moet u ni zo aangevallen voelen, luc probeerde enkel te verklaren waarom mike zoveel meer stemmen heeft dan laurent.

mijn voorkeur hangt af van mijn gemoedstoestand. ze zijn voor mij even goed als ze op het gepaste moment beluisterd worden.

Old Post Jan-23-2007 14:23  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Bertn
daar ga ik niet mee akkoord. de vrolijke melodietjes uit l-vee zijn muziek zijn imo veel toegankelijker dan die elektro-achtige dingen die mike tegenwoordig uitbrengt.

vrolijk? l-vee?

Old Post Jan-23-2007 14:24  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

quote:
Originally posted by christina
ge moet u ni zo aangevallen voelen, luc probeerde enkel te verklaren waarom mike zoveel meer stemmen heeft dan laurent.

voel me helemaal ni aangevallen. der moet gewoon ni altijd een verklaring gezocht worden voor verschillen in persoonlijke smaak. jump is anders ook wel héél toegankelijk.

Old Post Jan-23-2007 14:30  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Progrez
Als ik onze zelfingenomen docent Nederlands mag geloven is het een officiële vervoeging die geschreven wordt als volgt (tt,vt,vd);

quoot (dus niet 'quote') / quootte / gequoot

Bedankt voor de opheldering. Ik twijfelde, omdat het werkwoord in het Nederlands nog steeds de Engelse tongval heeft. Ik heb nog nooit iemand [kw´o:t^n] weten te zeggen, het werkwoord wordt steeds op zijn Engels uitgesproken, nl. [kw´owt^n]. Aangezien het dus niet om een lange o-klank gaat, zou ik het vervoegen op de manier van 'deleten'. Tenzij de officiële uitspraak wel degelijk [kw´o:t^n] zou zijn.

@ Bertn: Ik denk dat Luc wil zeggen dat de muziek van M.I.K.E. doorgaans straight in your face is en daarom makkelijker te verteren. L-Vee verwerkt meer subtiliteiten in zijn muziek.

Old Post Jan-23-2007 14:30  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > MIKE of L-Vee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown awesome track #1 [2013] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackiio - "At The End" (Michael Woods Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: