staz, aendy hur ska jag känna igen er då? posta bild eller nått? säg vad ni ska ha på er för tröja osv.
___________________
http://www.advantico.se
Nov-05-2003 21:04
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
finns en bild på mig i 'posta bild' tråden. nånstans i slutet
Nov-06-2003 00:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by JayBee
staz, aendy hur ska jag känna igen er då? posta bild eller nått? säg vad ni ska ha på er för tröja osv.
Folk har väl sett bild på dig också... tex. den med Sister Bliss
Annars är Aendy lätt att känna igen, han kör den "bandyklubbanskjuterbollenpåsmalben-dansen"
shit d e ju imorn! måste fixa biljett... steve skulle vi dra i ett sällskap eller? Asså om mongovakten är där så kanske han blir syr.. men om man glider me nån som har vip ere lugnt. D e därför jag undrar..
___________________
Nov-06-2003 14:01
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
ALLA över 18 år som har förköpsbiljett kommer in imorrn! (kollade en extra gång med arrangörerna och fått det bekräftat )
Så iväg med er och köp biljett så ses vi imorrn!!
Nov-06-2003 14:06
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
treeevligt skönt o ha det bekräftat! steve nu vill jag VERKLIGEN inte gå med dig haha..
det finns en vakt på GK som inte gilla rkillar under 20...annars är alla snälla och goa
ses imorn!
___________________
Nov-06-2003 14:09
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
man behöver inte ens fråga om det, det är alltid lungt när det är förköp. inte en enda gång i mitt liv har jag blivit nekad på 20 års fester med förköp.
så ställ om era hjärnor med denna information
___________________
http://www.advantico.se
Nov-06-2003 14:11
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
zamson jag tror jag vet vilken vakt du menar, det är han som är typ utlänsk, ganska kort och fin rakade pollisånger typ. (hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men )
___________________
http://www.advantico.se
Nov-06-2003 14:13
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
quote:
Originally posted by JayBee
zamson jag tror jag vet vilken vakt du menar, det är han som är typ utlänsk, ganska kort och fin rakade pollisånger typ. (hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men )
Ganska ung kille jämfört med dom andra..
___________________
Nov-06-2003 14:26
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by Gaby
ALLA över 18 år som har förköpsbiljett kommer in imorrn! (kollade en extra gång med arrangörerna och fått det bekräftat )
Så iväg med er och köp biljett så ses vi imorrn!!
Oroa er inte!!
Var bara trevliga och skulle det knasa så säger ni att ni vet att med biljett så är det ok. Se till att skaffa medlemskort när ni ändå är där
Nov-06-2003 14:50
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by JayBee
(hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men
polisong
___________________
man with no sig
Nov-06-2003 18:05
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
SÅ jävla typiskt, jag har intevarit sjuk på nästan ett år nu och precis när misja helsloot spelar så blir jag sjuk.. ont i halsen men skit samma jag sviker er inte Jag sticker om cirka en halv timme, jag är nog där 22:40. Seee you thereeee! (be there or be square)