Originally posted by Remy D
Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten... etc
Mee eens... ik vind dat ook tegenvallen. Bij Binary Finary doet hij dat trouwens wel erg vaak... op Lovefields was het de acapella van As The Rush Comes en dat viel ook tegen.
En om nog ff met de thread verder te gaan.. Evanescence - Hello (Trifactor vs. Gabriel And Dresden Remix) en Jewel - Stand (Markus Schulz Coldharbour Remix) heb ik momenteel wel erg vaak opstaan!
Oct-21-2003 16:54
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Remy D
Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten. Hij moet lekker zich zelf blijven en niet G&D na gaan doen. Want wat iemand eerder al zei op het forum (weet even niet niet wie)"G&D passen die acapella's niet altijd even succesvol toe". En die acapella van Summer Calling in Forever Waiting vond ik ook echt niet super ofzo. Maarja hij test het waarschijnlijk alleen op het moment en zal wel snel doorhebben dat het niet super is.
Ben ik wel met je eens! Alhoewel Armin een keertje de vocals van "P. Diddy - Let's Get Ill" ,over wat volgens mij "Ronald Klinkenberg - Melting Point" was, layerde en dat klonk echt helemaal te gek ; mega opzwepend! Ik denk dat ie nog gewoon wat oefening nodig heeft
Oct-21-2003 16:56
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
DK8 - Murder was the bass!
Hitjes hoer
cave - street carnival!!!
Oct-21-2003 16:56
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Kakao
Ben ik wel met je eens! Alhoewel Armin een keertje de vocals van "P. Diddy - Let's Get Ill" ,over wat volgens mij "Ronald Klinkenberg - Melting Point" was, layerde en dat klonk echt helemaal te gek ; mega opzwepend! Ik denk dat ie nog gewoon wat oefening nodig heeft
Das dees Roland Klinkenberg - Melting Point vs P-Diddy - Let's Get Ill (Armin van Buuren Re-Edit). Heeft hij dus een nummer van gemaakt net als toen zijn edit van Kreck en Gatex. Dat is idd vet maar zijn acapella's dus niet.
Oct-21-2003 17:08
Kakao
Supreme tranceaddict
Oh dat wist ik niet, had m alleen een keer gehoord. Volg Armin niet echt meer.
Oct-21-2003 17:12
Miss Proximus
titelloos
Mariachi - Viva Mexico
ik wil ook muziehieeeeeeeeeeeeeek
p.s. Norman, mocht je dit lezen: hoop dat t goed met jullie gaat. Lijkt me leuk om te horen wat jullie allemaal in het vooruitzicht hebben! groetjes aan Floor
Oct-21-2003 17:22
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by magrec
Hitjes hoer
cave - street carnival!!!
Renato Cohen - Pontape en Filterheadz - Sunshine zijn ook MASTERLIJK!
Oct-21-2003 18:34
Kakao
Supreme tranceaddict
Zit ook wat ouder spul tussen, maar het checken waard denk ik als je ze nog niet eerder hebt gehoord.
Jason Odeja - Much Better Man
Planisphere - Hosanna
Octagen and Arizona - Starburst/Profound
Billy Paul Williams - So In Love (Markus Schulz Sunset On South Beach Mix)
Eelke Kleijn - 4.5 billion years (Was dit nou Six4Eight? )
Conjure One - Center of The Sun (Solar Stone Chillout Mix)
James Holden - Balance 005 (CD)
Evanescence - Hello (Trifactor vs. Dresden Remix)
Mark Norman - Stream
Unkle - In A State (Sasha Remix)
Oh en Steve Bug - That Kid is ook erg goed!
Oct-22-2003 12:48
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by raoel
DK(0)8 is het label nummer
Het nummer is van Dahlback And Krome ook wel DK genoemd en hebben denk ik hun eigen label "DK Records".