 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
|
|
|
Ja, als het goed is komen we wel hoor
En RV had een lekkere set, een van zijn laatste platen Firewall - Sincere (Pulser Remix toch?) Echt vet om te horen Hij draaide nog Marco V vs Jens - Loops & Thins Relooped, het publiek ging uit zijn dak! Voor de rest weet ik ze niet meer, want ik ben geen ID-nerd
The Freak kon me niet zo bekoren, af en toe wel leuke plaatjes, maar verder niet bijzonders. Het b2b gebeurenb met Spider en The Freak had ik niet zo op zittenb letten. Spider vond ik dan wel weer leuk, en Gielen vond ik zelf maar matigjes, maar toen was ik al erg moe, dus ben lekker gaan zitten op de banken, heerlijk! Dus al met al had Ruben voor mij de beste set gedraaid, en ik denk dat velen het mee mij eens zijn als ik het XL forum zo lees
|
|
Nov-30-2003 18:38
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
|
|
|
Nov-30-2003 19:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:02.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|