|
BoB knäcker! Shit, dessa tre skapar ju mirakel var för sig - vad kan de då tänkas skapa tillsammans...? *ryyyyys*
So, det var sjukt lite folk, men hey det är cool eftersom vi bara vill testa lokalen inför klubbpremiären den 7 november.
Postar imorgon info om vad som komma skall, men jag skulle skarpt rekommendera att ni bokar av den 28 Nov direkt...
___________________
They asked the Devil why he was so ugly and he answered: "That is because it is the enemy who holds the pen"
|