PROBLEMO NUMMERO UNO............................IK ZAL WAARSCHIJNLIJK IN MIJN EENTJE MOETEN GAAN................HOE GA IK DIT MIJN OUDERS UITLEGGEN FUCK FUCK FUCK en damn ik zal misschien 27 juli naar clubeve in marcantiplaza gaan....FUCK IT
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-17-2001 18:24
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Probleem opgelost.................je zegt gewoon "ik heb met allemaal luutjes afgesproken op het terrein".....duz maak nie ut toch?
LATA
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-17-2001 18:30
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
idd!!!! doet timmie ook! ik hoef t niet te verklaren, want ik woon lekkah op mezelf......
ey tim, leuke subtitle
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-17-2001 18:45
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Precies, ik g aook in mijn eige haggie naar DV toe,
Josta, nog effe afspreken hoelaat je der ben okee.....:-)
LATA
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-17-2001 19:28
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik ga lekker met veel mensen!!! Maar ik ben wel van de party op de meeting (...uuuuuuh)
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-18-2001 21:54
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars
er is ook een kans dat ik inme uppy ga...die party vrienden van mij kopen hun kaartje altijd heel laat..daar word ikzelf altijd gek van
dus als ze te laat zijn voor DV dan ga ik lekker remy er heen lol...
lijkt me ook een Experience tog?
ben je wel lekker vrij hahah
lol
lamaart tiis al laat/vroeg
___________________
Only The Nutted Remain
Jul-19-2001 01:50
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by New Wave hmmm deze gaan der nu mee:
Bellie
Proxy
New Wave
Petrus
PiPi
Glanis
Bouma Bros
Magrec
Optimus Trance
Remy D
Party Hardy
Frank V
Ding Chavez
Nila
als ik der nog wat vergeten ben, sorry
LATA
en dus Nastraaaaaa!!! w00t w00t leuke post btw Nastra in de ChillOut
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-19-2001 14:19
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
IK KOM DUS WEL...waarschijnlijk in mijn eentje maar misschien ook niet hehehehehehehehe naja...c ya all there!!!!!!
er zijn kaarten zat volgens mij 80000 kaarten verkoop je niet snel uit.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-19-2001 16:03
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
NICE FACT:
Een collega van mij heeft met één van de organisatoren gesproken...
Volgens hem was de officiele voorverkoop 60.000, maar met employees en illegale kaarten kan het oplopen tot 100.000...
BETER, dan ken het nog aardig druk worden!!!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-19-2001 20:01
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Voor degene die gaan igg veel plezier, voor degene die niet gaan, het wordt live uitgezonden op tmf, niet dat dat zo super is, maar toch. Misschien zien we nog wel een paar TA's door het beel stuiteren, hehe.