|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lex, misschien vind je dit zwak, en Teknikol bedankt voor het 'opnemen' voor me, maar dit is even persoonlijk en heeft niets met kritiek etc te maken. Het is even tussen Chinees en mij.
Lex; dit is geen kritiek wat hij op me heeft, dit is persoonlijk geflame. Ik flame niemand hier persoonlijk (geef een voorbeeld, zou kunnen dat ik me vergis, maar dan komt het iig zelden voor), maar heb het over zaken. Daar discussier ik over. Wat Tin ineens doet is wat anders.
We hadden donderdag een discussie over tolerant zijn etc. Nu vond ik TIm teveel zeiken en Tin te tolerant en te positief etc. Ik zit daar zelf tussen. Maar dan hou ik er niet van als Tin mij hier ineens op deze manier begint af te bekken.
|
[new wave in old-style replymode: flame mod on]
Sukkel!, ik zei alleen dat TRANCE KUT IS (en dat is ook zo!) en verder niets! Verder hebben tin en ik je der op geattendeerd dat je je niet aan de regels van het forum houd!
Ik zeik niet te veel, ik zeik precies genoeg!
Zal toch eens zo wezen dat je als persoon maar overal mee eens moet zijn omdat andere dat zo graag willen........dikke ass dus!
Zit jij te mekkeren dat wij zo gigantisch aan het zeiken zijn maar jij hebt er ook zeker wel een handje van ouwe.
Ik zeik over dingen waarover gezeken MOET worden ; ID&T, muziekstylen, politie en vele vele andere dingen.
Ik ga me niet inhouden omdat het dan alleen maar een laf kutforum wordt.
Dacht dat jij fan van Remy was omdat hij altijd op iedereen nutteloos loopt te zeiken, nu wordt er eens tegen jouw gezeken en dan vind je het allemaal oh zo lafjes van de mensen.....gohgohgoh........
[new wave in new-style replymode: flame mod off]
beginnen jullie eens wat later met zieken, denk ook eens aan de arbeidsklasse