Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kwestie lonsdale
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Ja, natuurlijk mogen hoofddoekjes wel! Hoofddoekjes worden niet gedragen uit haat ten opzichte van een bevolkingsgroep, maar vanwege het geloof!!

hoofddoekjes vind ik ook dat dat mag, maar een chador (waarbij je alleen nog maar de ogen ziet) vind ik dus weer niet mogen

maar dat is weer een hele andere discussie

Old Post Oct-28-2003 18:14 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh

Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.

Wat heeft ALbert Heijn dr nou weer mee te maken

Old Post Oct-28-2003 18:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by snitz
Wat heeft ALbert Heijn dr nou weer mee te maken

gege. Ik bedoelde hitler. LUL. Ik d8 dat jij het wel zou weten met als eindexamen project USSR

Old Post Oct-28-2003 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
gege. Ik bedoelde hitler. LUL. Ik d8 dat jij het wel zou weten met als eindexamen project USSR

jonge weet je hoeveel daartussen zit? ik noem een dancevalley(zat) ik noem een impulz outdoor(zat) ik noem een avondje db en das nog maar het begin. Ik kan toch nie alles onthouwe

Old Post Oct-28-2003 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

quote:
teken een hammer en een sikkel op het bord dan heb je over het 4 voudige aantal doden. En id-t leuk de USSR met grote fotos van lenin het IC 2002 theme maken.

Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.

Snap ik, en die 5 miljoen zijn ook alleen maar de joden, heb het nog niet over de rest gehad. Bedoelde hier alleen mee dat de mensen die tekens gebruiken en over dat soort dingen reppen wanneer ze geen eens weten waar dat soort dingen voor staan!!!! En daar baal ik van en dat zou moeten veranderen

Greetz Muppet

Old Post Oct-28-2003 19:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

OWHWOHWOH wat ik nou weer zag vandaag was echt te triest!
Ik rij in hilversum naar de studio's voor me werk....zie ik daar een gozertje van 11 a 12 op een fiets zitten.....bomberjack met een nederlands vlaggetje op zijn linker arm
HOE TRIEST KAN JE ZIJN!

Jammer dat ie niet door rood reed want ik had hem helemaal tot aan mijn werk onder mijn auto laten plakken....

Old Post Oct-28-2003 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

voer dan gelijk een schooluniform in, ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen wat je draagt

.

Old Post Oct-28-2003 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Muppet
Snap ik, en die 5 miljoen zijn ook alleen maar de joden, heb het nog niet over de rest gehad. Bedoelde hier alleen mee dat de mensen die tekens gebruiken en over dat soort dingen reppen wanneer ze geen eens weten waar dat soort dingen voor staan!!!! En daar baal ik van en dat zou moeten veranderen

Greetz Muppet

jah dat over die tekens bedoelde ik ook wel.

Op IC 2002 waren overal grote hamers en sikkels en enorme grote lenin posters. Dat terwijl de USSR vooral onder Lenin en Stalin net zo erg en zo niet een stuk erger als NAZI duitsland was. 99% van de IC bezoekers begrepen die sovjettekens dus ook niet.

Dus is een lonsdale dragende jongere dan niet net zo erg als een feestganger op IC 2002 die onder de ogen van Lenin staat te springen?

Als je droog naar de feiten kijkt is het gewoon precies hetzelfde.

Ik bestempel natuurlijk niet elke IC-ganger meteen als een USSRnazi. Wat er tijdens Lenin en Stalin is voorgevallen is gewoon bij weinig mensen bekend. Zelfs geschiedkundige weten niet eens allemaal precies wat daar allemaal in de USSR is voorgevallen.

Old Post Oct-28-2003 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by arj1o1
voer dan gelijk een schooluniform in, ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen wat je draagt

omg! OMFG!! your back your back!!

Old Post Oct-28-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

quote:
jah dat over die tekens bedoelde ik ook wel.

Op IC 2002 waren overal grote hamers en sikkels en enorme grote lenin posters. Dat terwijl de USSR vooral onder Lenin en Stalin net zo erg en zo niet een stuk erger als NAZI duitsland was. 99% van de IC bezoekers begrepen die sovjettekens dus ook niet.

Dus is een lonsdale dragende jongere dan niet net zo erg als een feestganger op IC 2002 die onder de ogen van Lenin staat te springen?

Als je droog naar de feiten kijkt is het gewoon precies hetzelfde.

Ik bestempel natuurlijk niet elke IC-ganger meteen als een USSRnazi. Wat er tijdens Lenin en Stalin is voorgevallen is gewoon bij weinig mensen bekend. Zelfs geschiedkundige weten niet eens allemaal precies wat daar allemaal in de USSR is voorgevallen.

Ik moet zeggen dat ik dat thema nogal cru vond, het is een beetje tegen het randje aan. De USSR en Oekraiene onder Stalin is verschrikkelijk geweest. Ik heb hier heel wat over opgezocht, onder andere voor mijn studie, maar Stalin heeft in een winter gewoon heel de Oekraiene 'op slot' gedaan, en laten verhongeren. Daarbij zijn ook ongeveer 5 miljoen mensen bij omgekomen....En dan staan er een paar 'niet-intellectuele' te springen onder Leninposters....Het is een vage wereld...

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Oct-28-2003 21:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
teken een hammer en een sikkel op het bord dan heb je over het 4 voudige aantal doden. En id-t leuk de USSR met grote fotos van lenin het IC 2002 theme maken.

dude!! wat een crap..

de reden waarom er ten tijde van communistisch Rusland zoveel doden zijn gevallen is het totalitaire, dictatoriale regime waaronder het land te lijden had.
niet de idealen!! die roepen namelijk niet op tot het achterstellen/discrimineren en zelfs vermoorden van rassen en bevolkingsgroepen en weetikveelwat. en dat is iets wat het nazisme duidelijk wel doet!

Old Post Oct-29-2003 00:17  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by basd
Ik snap die scholen wel een beetje die dit soort maatregelen nemen, alleen denk ik persoonlijk dat je er geen FLIKKER mee opschiet.

De mensen die die kleding dragen om de betekenis die er tegenwoordig aan gegeven is (die AlFerox ook al uitgelegd heeft) zullen wel weer een andere manier vinden om hun denkbeelden uit te dragen. Waren het eerst de kale koppen en bombers, nu is het Lonsdale, en hierna vinden ze echt wel weer iets. En de meelopers, die misschien het idee achter het dragen van Lonsdale niet zo goed snappen, die lopen dan ook echt wel weer mee, te bang om uitgekotst te worden door hun vriendengroep.

Die scholen blijven zo aan de gang, maar echt verder komen doen ze niet op deze manier. Dan kunnen ze inderdaad beter hun energie steken in een poging tot het aanpassen van de denkbeelden van die mensen..

zoals ik al eerder opperde..
deporteren naar duitsland of ,zoals jp voorstelde, belgie dan wel oostenrijk

maar omdat die landen daar hoogstwaarschijnlijk niet mee akkoord zullen gaan:

de fik erin!

Old Post Oct-29-2003 00:25  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kwestie lonsdale
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Lake - Release (Original Mix) [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD'Anger - Keep My Skamner (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:19.

Forum Rules: