|
Nu-NRG - Connective EP
3 nieuwe tracks by Nu-NRG : Connective, Le Mirage & The Mind. De eerste 2 kende ik al, vooral die Le Mirage is super (-> m'n favoriet nummer van de 2e Orgasmatron-set). The Mind is een gemiddeld hardtrance-nummer, niet slecht, je herkent de typische Nu-NRG sound er niet in, vind ik.
8/10
Rank 1 - Symsonic
Al lang bekend bij de meeste tranceaddicts. Tis eigenlijk schandalig dat we nog altijd moeten wachten op de Dumonde Remix, maar de release van de Original & Instrumental heeft ons daar weer wat dichterbij bij gebracht. Beide schoon nummers, maar al behoorlijk oud.
7/10
Starchaser - Falling Star [Paul Van Dyk Dub Mix]
Ik was enthousiast en vol spanning toen ik zag dat PvD dit pareltje onder handen had genomen, maar eigenlijk stelt het nummer me teleur. Hij heeft weinig tot niets aan het origineel toegevoegd, imo.
5/10 (terwijl het origineel zeker 8/10 krijgt)
Kai Tracid - Conscious [Energy Mix]
Heerlijk nieuw knallend nummer door Kai Tracid, hoewel het heel erg lijkt op Destiny's Path (<- een van mijn alltime favorites trouwens).
7/10
Meridian - A Long Time [Carlo Resoort Remixes]
Gemiddeld trancenummer, niets speciaals, nogal eentonig als je het mij vraagt. Meridian = Carlo Resoort.
5/10
Tangled Universe - Rain & Thunder EP
Aangenaam verrast ben ik door deze EP. Rain & Thunder (het eerste nummer) heeft een lekkere melodie. Ik vind het leuk hoe deze opbouwt en steeds elementen toevoegt naarmate het nummer vordert. Execute Mode (nr 2) is waarschijnlijk de favoriet van de meesten. Mooie strings in de opbouw, gevolgd door een hele lichte breakdown, die dan weer netjes opbouwt. Klinkt wat happy, but I like it. Hyper Threading (nr 3) is een (minder goed,) relaxed nummer, met acid-elementen. Tangled Universe = Three Drives (On A Vinyl).
7/10
Reysan Khan - Shiatsu
Nog nooit gehoord van Reysan Khan, maar wel van de remixers : 2 Players & That Mucho. Beide remixen klinken zoals hun ander werk, goed dus. Groeipotentieel.
6.5/10
Dat was het weer voor deze week!
Ps: Neo & Farina - Alba Rossa and Colorzone - Indigo Offence/Magenta Revenge have grown on me this past week, especially Indigo Offence 
|