|
|
|
|
 |
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit had ik nou niet van jouw gedacht 
Ik vind dit namelijk zo'n domme uitspraak.
Je weet donders goed dat 'dance' gerelateerd wordt naar de electronische muziek. (trance, hardstyle, techno, progressive, hardcore enzenzenz)
Hip Hop hoort daar gewoonniet tussen omdat het gewoon niet onder de catagorie 'electronische- muziek' valt.
Nu zul je wel gaan zeggen: 'Hip Hip is ook met electronische apparaten gemaakt'
Wat jij nu beweerd is dat als je op muziek kan dansen, dat dat meteen 'dance' is....dat is geen dance, dat is muziek.......volgen sjouw is klasieke muziek ook 'dance'?
Klopt niet wat je zegt |
01 het enige dat ik weet is dat dance-muziek electronische muziek is, gedraaid wordt door djs en dat je er op kunt dansen. naar mijn weten gaat dat ook op voor hip-hop. ik zou niet weten waarom je het dan niet onder dance-muziek zou kunnen scharen?
02 als je kijkt naar het ontstaan van 'dance' is hip-hop in principe de oervorm van alle tegenwoordige muziek.
03 eerder dit jaar naar een bunker-labelnight geweest en in plaats van een knallende electro-set kwam de laatste dj met een hip-hop set aanzetten, en dat was echt stoer kan ik je zeggen!! dave clarke, heeft pas geleden in las palmas het laatste uur alleen maar hip-hop staan draaien..
wat ik hiermee wil zeggen, ik vond hip-hop normaal echt helemaal ruk!! maar heb ervaren dat het eigenlijk best wel stoer kan zijn en het op dansvloer zeker niet misstaat. en wat dat betreft dus helemaal niet zoveel verschilt van trance/techno/club/ etc etc
Nov-08-2003 13:25
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:26.
Forum Rules: