Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vakter
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
vegvisaren
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Proximus
ähh ni som är svenskar har det ändå lätt, försök vara invandrare och ha två invandrarkompisar och komma in någonstans. det är riktigt jobbigt ska jag säga.

Kan tänka mig att det suger...

Senaste jag läste i kvällspressen var att vakterna hade nekat en cp-skadad person att komma in. Dom trodde att personen var packad.
Sen fick barägare/vakter be offentligt om ursäkt. Nog fan kan man väl skilja en full person från en med en cp-skada?!

Old Post Nov-11-2003 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for vegvisaren Click here to Send vegvisaren a Private Message Add vegvisaren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

jag har mött många sköna vakter när jag jobbat som underhållare...
...dessvärre hade jag innan jag började jobba som underhållare nästintill aldrig mött sköna vakter

att man som individ ska behöva utstå förnedring och nekande av inträde för att man inte har rätt plastkort eller tillräckligt storbystade damer i sällskapet är ingenting jag står för.

stor ros till alla som inte tar sig själva på så jävla stort allvar, utan respekterar alla människor som ska in på krogen utan att tafsa på damerna å förnedera herrarna.

men alla vakter som förnedrar och beter sig illa mot folk som inte förtjänar det får skylla sig själva om dom blir beskjutna!

Old Post Nov-12-2003 12:41  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vegvisaren
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by tjockis
men alla vakter som förnedrar och beter sig illa mot folk som inte förtjänar det får skylla sig själva om dom blir beskjutna!

Vakter är vanliga människor dom också. Men har dom inte fattat rätt beslut i dörren, om dom nekar nån att komma in, som sedan springer hem och hämtar ett skjutvapen och sedan öppnar eld? Hur frisk är den personen i huvudet och vad skulle hända inne på stället om det blev storbråk.

Jag försvarar absolut inte vakter med stort ego och dålig attityd. Finns ju exempel på såna som tror att dom är störst, bäst och vackrast.

Men, hey, man väljer ju själv vart man vill gå, eller hur!

Old Post Nov-12-2003 13:19  Sweden
Click Here to See the Profile for vegvisaren Click here to Send vegvisaren a Private Message Add vegvisaren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Proximus
ähh ni som är svenskar har det ändå lätt, försök vara invandrare och ha två invandrarkompisar och komma in någonstans. det är riktigt jobbigt ska jag säga.

RESPEKT!!
I know!! Har två bröder 19 och 23... tror ni det har varit lätt att gå ut och ta en öl med brorsorna???

Old Post Nov-12-2003 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by tjockis

i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten!

Old Post Nov-12-2003 14:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by reveal

i helvete heller, ingen förtjänar att bli beskjuten!

det sa jag inte heller. bara att de får skylla sig själva...

ingen förtjänar heller att bli förnedrad bara för att man e svartskalle eller inte har tuttar i rätt storlek.

bara för att man inte förtjänar något betyder det inte att sånt inte inträffar...

goes around comes around.

Old Post Nov-15-2003 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jag tycker att vakter i dag får allt för lite respekt från berusade och påverkade gäster. Kan man inte hålla sig i skinnet och sköta sig som en normal människa har man ingenting inne på en klubb att göra. Än mindre vid baren.

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 18:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!!

Old Post Nov-15-2003 20:44  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by MojjMojj
Hehe, jag har ju inte mkt att säga eftersom jag inte varit ute ngn gång.. Men jag har 2 st polare som jobbar som dörr-vakter på 2 st olika pubar här i Sthlm,, och de är skit-schyssta, men de har berättat om de andra vakterna som verkar helt BÄNGA!.. min polare David satt i fika-rummet och snacka med de andra vakterna när en av de äldre vakterna kommer in och frågar: "Är ngn sugen på lite bråk?" och FAN alla svara: "JA!".. sedan säger den äldre vakten: "har redan kollat ut en kille i kön".... sedan går det ut och startar att förnedra den här killen med nedvärderande frågor, och tillslut spöar de på honom när han lackar och ska gå därifrån.... Stört!!

fyfan

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 20:57 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
fyfan

kan inte göra annat än att hålla med

det var fanimej något av det omognaste jag har hört

Old Post Nov-16-2003 02:08 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vakter
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackspongebob trance remix [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrga vs. Red 1 - "Forever" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:52.

Forum Rules: