Originally posted by Gladius
idd pooley.
tis precies of ze zijn hier pissed omdat de 'guru' dj niet vernoemd werd. en wie gaat nu mike vergelijken met dien 2many dj's? smaken verschillen eh, sry ze apostle, mor kvin da maar kortzichtig =<.
-Glad
Ik ben pissed omdat ze zeiden dat 2 many dj's en Buchemi stiltjes aan Belgische DJ's op de wereldkaart brachten, terwijl er al Belgen in de jaren '80 de wereld rondreisde om electronische muziek te maken en te draaien.
MIKE vernoemen deed ik vooral omdat het hier TranceAddict is (en dat die mens best wel aandacht verdient) en ik weet niet of hier veel mensen Front 242 en Klinik kennen.
Het gaat erom dat iemand gefeliciteerd wordt voor een trend die een nobele onbekende miss al 20 jaar geleden opstarten en dat al sinds de jaren '90 een degelijke vorm begint te krijgen.
Er zijn al teveel electronische muziek pioniers vergeten met de tijd. En dan komen ze ineens af met Buchemi als de Belgische DJ profeet, komaan hé.
Als ze Buchemi en Too Many DJ's vernoemde mochten ze imo ook wel een trance DJ vernoemen.
Trance wordt in België al jaren stiefmoederlijk behandeld imo, dus op zich was het een klein wonder dat ze een reportage deden over Tiësto....de vraag is wel of de VRT wist dat hij zoiets als Trance draaide
Nov-12-2003 17:48
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Miss Z
ja sorry kwist dat dus nie en tis dan ook logisch da ik da vraag he ondertusse weet ik al een beetje meer thanks to cyberia, pumaz & ...
Juist ja, mij
Ach mensen, wees dan tenminste blij dat ze Buchemi en 2 many dj's vermelden (deze 2 zijn zeker niet slecht!). Voor hetzelfde geld hadden ze kunnen beginnen over Lasgo, Ian van Dahl.... DAT zou ik pas erg vinden. Ik vond trouwens dat djs over het algemeen ni echt goe uit deze reportage kwamen. Beste voorbeeld hiervan: 'U verdient 30000 euro voor 2 uurkes efkens iemand anders zijn platen te draaien?'
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-12-2003 19:02
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
maar toen zij hij iets waar ik wel mee akkoord ging
quote:
een dj is een kunstenaar
Nov-12-2003 19:50
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Nabistai
Juist ja, mij
Ach mensen, wees dan tenminste blij dat ze Buchemi en 2 many dj's vermelden (deze 2 zijn zeker niet slecht!). Voor hetzelfde geld hadden ze kunnen beginnen over Lasgo, Ian van Dahl.... DAT zou ik pas erg vinden.
VRT is de VMM nog ni hé ^^
Nov-12-2003 20:09
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
k, was misverstand apostle.. sry =)
Nov-12-2003 20:22
Dark Apostle
Went metal
maar heeft iemand, web-ruimte voor mijn banner, want Skynet wil ni meewerken
Nov-12-2003 20:25
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Dark Apostle
maar heeft iemand, web-ruimte voor mijn banner, want Skynet wil ni meewerken
jah kheb nog wel enkele kb's ter uwe beschikking (pandora)
stuur ma via msn ofzow
Nov-12-2003 20:27
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
te laat
Ik heb zijn bannerken al verzorgd
Nov-12-2003 20:31
Dark Apostle
Went metal
Bedankt voor de aanbiedingen, nu heeft mijn woede een stem...ik bedoel een prentje gekregen ^^
Nov-12-2003 20:35
Gladius
Supreme tranceaddict
pfuh, ben al blij da ik zonen banner ni sponsor .
anti anti, probeer is pro iets te zijn =).
en als de vrt al sucky is, wa moet dan vtm, ka2 en vt4 ni zijn =>
Nov-12-2003 21:11
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Ik ben pissed omdat ze zeiden dat 2 many dj's en Buchemi stiltjes aan Belgische DJ's op de wereldkaart brachten, terwijl er al Belgen in de jaren '80 de wereld rondreisde om electronische muziek te maken en te draaien.
Jep, Jo Bogaert aka Technotronic heeft nog nr 2 gestaan in Amerika. Maar wat wil je? 'T is nen Oilsjteneir...