|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
to supreme theory:
LEES HET BOEK VOORDAT JE HET VERHAAL AFZEIKT!!!!!!!!!!
Ik snap natuurlijk dat je de film niet mooi vind, maar dat je dan zonodig alles moet gaan afkraken wat je maar kan, dat niet. Ten eerste heetten ze meriodac en peregrin (dus niet merry en pippen, wat bijnamen zijn) Ten tweede valt gollem niet ver, maar een einde, en hij achtervolgt ze.
Ten derde, het is logisch dat Frodo pijn heeft, hij loopt zoveel verwondingen op!
Ten vierde, wrom ze het hobbitras kiezen, het is een ras wat zich nog nooit gemengd heeft in de "grote" wereld, en ze zijn allemaal puur kwa karakter (staat weer in het boek en in de films als je die kijkt!)
Ten vijfde komen de adelaars komen al vaker voor in het boek+film
Ten zesde hoort de bilbo te komen, omdat ze het verhaal zo afsluiten. Alle ringdragers vertekken naar de ontsterfelijke landen, waar ze rust zullen vinden! Wordt verteld in de film, moet je gewoon opletten!
Greetz Muppet
Dec-27-2003 19:09
|
|
|
 |
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Muppet
to supreme theory:
LEES HET BOEK VOORDAT JE HET VERHAAL AFZEIKT!!!!!!!!!!
Ik snap natuurlijk dat je de film niet mooi vind, maar dat je dan zonodig alles moet gaan afkraken wat je maar kan, dat niet. Ten eerste heetten ze meriodac en peregrin (dus niet merry en pippen, wat bijnamen zijn) Ten tweede valt gollem niet ver, maar een einde, en hij achtervolgt ze.
Ten derde, het is logisch dat Frodo pijn heeft, hij loopt zoveel verwondingen op!
Ten vierde, wrom ze het hobbitras kiezen, het is een ras wat zich nog nooit gemengd heeft in de "grote" wereld, en ze zijn allemaal puur kwa karakter (staat weer in het boek en in de films als je die kijkt!)
Ten vijfde komen de adelaars komen al vaker voor in het boek+film
Ten zesde hoort de bilbo te komen, omdat ze het verhaal zo afsluiten. Alle ringdragers vertekken naar de ontsterfelijke landen, waar ze rust zullen vinden! Wordt verteld in de film, moet je gewoon opletten!
Greetz Muppet |
Perfect verwoord!
|
|
Dec-28-2003 12:31
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Na de climax van de vernietigde ring begint mijn irritatie climax.
Waarom duurt het einde zo lang!!! Een stel hobbits die gay-bar achtig naar elkaar staan te kijken alsof er straks een harde nichten-scene gaat beginnen( met z'n alle springend op het bed!!!)
|
Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Op het einde leek het wel of ze de film expres rekten, elke keer dacht ik: nu is het afgelopen, maar weer niet 
Ik snap natuurlijk dat de film goed moet eindigen, maar werkelijk alles klopte: Smigeol + de ring in het vuur, Aragorn & consorten lopen geen schrammetje op in alle gevechten, de veilige terugkeer van Frodo+Sam met de adelaars bij de vulkaanuitbarsting. Hoe noemen we dat hier ook al weer? O ja, "Cheesy" 
Maar toch vond ik dit de beste van de 3 delen, fantastische special effects, die gevechten (afgezien van Legolas avontuurtje op de olifant, overdone), de landschappen/steden. Als je weet hoeveel tijd dat gekost heeft om allemaal te make....
Last edited by Cosmic on Dec-28-2003 at 14:58
|
|
Dec-28-2003 14:32
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:38.
Forum Rules: