|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
[Natte droom mode on]
Zes a zeven uur lang Armin en Tijs back to back.
[Natte droom mode off]
|
Ja... zwijmel.. dat zou wat zijn...
Maar ben zeker van plan hier weer bij te zijn, vorige keer was toppie! En Pete Tong is zekers het checken waard denk ik..
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|