Zeg is er niemand die naar de 2 feesjtes gaat En die plaats heeft om mij ergens te smijten voor ne nacht?
PS: appeljenever rules !!!!!!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-17-2004 22:29
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-17-2004 22:29
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by tor8024
btw, over dat project met Armin, het schijnt dat het nummer tegen tech-trance aanleunt.. ik verwachtte een uplifting monster, maar dit kan zeer interessant zijn.
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marvo V, die de track net ergens gehoord had. Marvo V vroeg metéén een promo ervan.
ben dus benieuwd
Jan-21-2004 10:23
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Bertn
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marco V, die de track net ergens gehoord had. Marco V vroeg metéén een promo ervan.
ben dus benieuwd
FF verbetering aangebracht
Toeme wrom belt de Marco mij nooit eens uit bed.........kan ik tenminste eens zeggen dat ik een bekende producer op zijn plaats heb moeten zetten en vragen of hij niet overdag wil terugbellen
ik vind het best wel goed, er zitten heel wat electro- en eightiesinvloeden in.
veel beter dan wat er soms in de top10 staat tegenwoordig!
Jan-21-2004 17:59
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by tor8024
veel beter dan wat er soms in de top10 staat tegenwoordig!
zeg dat wel.
Ik ben er ook niet zot van... maar ja.
Jan-21-2004 20:04
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bertn
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marvo V, die de track net ergens gehoord had. Marvo V vroeg metéén een promo ervan.
ben dus benieuwd
ik ben ook benieuwd...
volgens armin is het wel redelijk hard ...
waarschijnlijk niets voor mij !
en heb ook al ergens gehoord dat het zowa 'tiesto-style' is