Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Kongo_kim
ähh skit i FIFA det är piss.
PES äger totalt.
värsta pinsamma förlusten igår. Jag (Chelsea ledde 2-1 mot Lazio och 90 minuten kvitterar dom. ok tänkte jag 2-2 hyfsat borta. sedan typ 94:e kanske dom får frispark från halva plan, inlägg kommer Cudicini missar bollen dom får öppet mål och gör 3-2

sånt som händer

lol Vet hur det känns...men vad glad för att det inte var att det var en riktig champions league final som detta hände...

(oj...var det inte detta konststycke United lyckades med mot Bayern München i CL-finalen för 4 år sen? Skillnaden var att de vände 0-1 till 2-1 på övertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!).

www.laszlo.se

Old Post Nov-19-2003 15:24 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
lol Vet hur det känns...men vad glad för att det inte var att det var en riktig champions league final som detta hände...

(oj...var det inte detta konststycke United lyckades med mot Bayern München i CL-finalen för 4 år sen? Skillnaden var att de vände 0-1 till 2-1 på övertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!).

var bara gruppspel.
ang CL finalen TUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!

Old Post Nov-20-2003 09:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
var bara gruppspel.
ang CL finalen TUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!

bah! Alla känner till Fergusons fingertoppkänsla....

www.laszlo.se

Old Post Nov-20-2003 10:11 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e på iallafall

Old Post Nov-20-2003 23:58  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by ice_key
Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e på iallafall

^^^vorre nice

Old Post Nov-21-2003 19:59 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

YES! Äntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i början men det var nåt man kände man vartvungen att klara av... Roligt slut också

Old Post Nov-30-2003 21:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
YES! Äntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i början men det var nåt man kände man vartvungen att klara av... Roligt slut också
:P det är när man kommer till de där tråkiga monstrerna som allt börjar bli trist. en utav banorna tror den hette "library" var ju så jävla trist. altså korridårer efter kårridårer med samma fiender hela tiden. jävla piss vad sugigt spelet blev efter monstrerna, samma banor om igen oxo.

har oxo nyligen klarat av spelen "homeworld 2" och "call of duty"

Old Post Nov-30-2003 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Just nu kör jag CoD på multiplayer, Need For Speed Underground och Simpsons Hit And Run ...

Brukar inte vara en sån som spelar men nu medans jag varit sjuk har jag hittat lite kulia spel

Dock funderar jag på att köpa mig en konsoll till (har ett Xbox nu, som mest tjänar som filmdator med modchippet ... )
Men jag är sugen på att köra Streets of LA, nån som testat det?
PS2 ... har hört att det lär vara kul?

Old Post Dec-01-2003 00:07  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

min brorsa har slagit sverigetvåan i broodwars, min brorsas kompis har vunnit 60 000 kr i nån quake-tävling i korea...själv kan jag spela roller coaster tycoon och jag tycker det är läskigt med shoot-em-up-spel... det var väl ungefär mitt bidrag i den här tråden.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-01-2003 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Just nu CM 03/04
med Ajax och jag ligger tvåa efter jävla PSV Eindhoven.

Old Post Dec-01-2003 09:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Just nu CM 03/04
med Ajax och jag ligger tvåa efter jävla PSV Eindhoven.

IN MED ZLATAN!!

www.laszlo.se

Old Post Dec-01-2003 10:11 
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
IN MED ZLATAN!!

Jodå han spelar 9 mål på 15 matcher 6 inhopp

Old Post Dec-01-2003 10:16  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHiver & Hammer - Step By Step ( ???? mix) PLEASE HELP ME [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackElectrovoya - "Whispers" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:44.

Forum Rules: