misschien bewust gecreerd door spaan. (denk aan michels)
Nov-19-2003 00:04
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Optimus
Whaaaaaaaa, Korbach als bondscoach, mwhahaha, net zoiets als Mark Wotte als bondscoach
He, niet zeiken met Korbach he, die rocks
Nov-19-2003 06:53
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Het wordt tijd voor de terugkeer van De Generaal, ziek of niet, met hem worden we europees kampioen!
weer zo'n zinloze opmerking
alsof die volgevreten internationals gaan luisteren naar een bejaarde
de enige die ik hier nog wat zie bereiken met deze selectie is Cruijff, en aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ie niet op zn bek wil gaan zeg ik dat we maar gewoon de halve selectie eruit moeten gooien; stem je team af op van Nistelrooij met Stam in de verdediging; Gooi Westerveld erin omdat die sowieso meer uitstraling heeft dan flappie en dan komt het helemaal goed
Nov-19-2003 10:26
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Van Gaal kon volgens mij ook tegen ze schreeuwen.
Zal me niets verbazen dat ze van gaal daarom ook weg wilde hebben, stelletje kleuterige papkindjes zijn het!!! zwepen op die lijers!!
Vastbinden en schreeuwen tegen die gasten!
ze vonden dat ze te hard moesten trainen he van van gaal
stel je voor dat je voetbalbroekje vies wordt
Nov-19-2003 11:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Vanavond gewoon van Hooijdonk erin zetten... Die weet cruciale wedstrijden altijd naar zich toe te trekken Et enige wat de rerst van de stumpers dan hoeven te doen is een beetje gaan liggen rond het strafschop gebied van die Schotten... Dan komt het allemaal wel goed
Nov-19-2003 13:13
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Vanavond gewoon van Hooijdonk erin zetten... Die weet cruciale wedstrijden altijd naar zich toe te trekken Et enige wat de rerst van de stumpers dan hoeven te doen is een beetje gaan liggen rond het strafschop gebied van die Schotten... Dan komt het allemaal wel goed
My thoughts exactly
Nov-19-2003 14:03
eieregooie
Perceptions
Hoe laat begint het eigenlijk? Ik ben toch ziek thuis dus kan ik mooi kijken
Nov-19-2003 14:14
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Jappio
weer zo'n zinloze opmerking
alsof die volgevreten internationals gaan luisteren naar een bejaarde
de enige die ik hier nog wat zie bereiken met deze selectie is Cruijff, en aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ie niet op zn bek wil gaan zeg ik dat we maar gewoon de halve selectie eruit moeten gooien; stem je team af op van Nistelrooij met Stam in de verdediging; Gooi Westerveld erin omdat die sowieso meer uitstraling heeft dan flappie en dan komt het helemaal goed
ik ben nog altijd voor wim jansen (of ist janssen) als ie klaar is in japan (want daar zit ie toch) moetie ff nederland uit de penarie helpen.
Nov-19-2003 14:31
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Teknikol
ik ben nog altijd voor wim jansen (of ist janssen) als ie klaar is in japan (want daar zit ie toch) moetie ff nederland uit de penarie helpen.
dat haalt ie nooit meer voor vanavond vanuit japan
ennuh ei
quote:
Vanaf 19:30 uur bij SBS 6: voorbeschouwing met de studiogasten Louis van Gaal en Hans van Breukelen en beelden van de voorbereiding en de uitslag van Nederland kiest Oranje.
Om 20:30 uur is de aftrap, het commentaar is van Leo Oldenburger.
Direct na de wedstrijd is de 3e helft, Kees Jansma en Dick Advocaat schuiven aan. Live verslag van de EK Kwalificatiewedstrijd Nederland - Schotland. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews vanaf het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
Nov-19-2003 15:04
eieregooie
Perceptions
Nov-19-2003 15:26
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
forum 14
Nov-19-2003 19:41
arj1o1
.