|
| quote: | Originally posted by Eagle`
Kunnen misschien wat vroeger afspreken met gans de bende erges in hasselt voor we versuz binnengaan, de mannen en vrouwen van daar kunnen ons wa rondleiden in hasselt(ben nog nooit in de limburg geweest ), kwestie van de buurt wa te verkennen (lees: café's ) Misschien, ik zeg maar iets, rond 9 uur aan centraal station afspreken in hasselt ofzo.
edit: bommer inet nog steeds naar de kloten
edit2: offer van 2 pinten voor de man of vrouw die me Sincere op vinyl kan bezorgen tegen vrijdag , still stands |
Had al met Zehra afgesproken van tevoren ff te meeten in Hasselt, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard Ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er ben...
En als je die Sincere nog moet hebben laat het ff weten, ik kan misschien wel voor je meenemen dan Dat er niet opeens 3 man met die vinyl staan hehe...
|