Die clip van Flight 643 is echt heel vet!! Alleen errug jammer dat ie zo kort is..
Ik denk dat ik toch maar wat meer naar TMF gaan kijken, want ik heb nog geen Armanda gezien
Aug-09-2001 16:54
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by IvanTanis trouwens, die radio/video edit is gemaakt door cor fijneman. ook wel grappig om te weten toch
mzzl
Cor zelf vind het een kutmix die hij gemaakt heeft. Hij vond het orgineel beter zoals het is, maar voor een radio/video edit moet er ingekort worden en hij krijgt er voor betaald, dus waarom niet.
wel grappig om te weten toch
mzzl
Aug-09-2001 21:03
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by moogwai
"De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy"
Tiesto heeft het nummer ook zo genoemd omdat hij 1 x per maand in New York ging draaien en dan iedere keer met Flight 643 er naar toe gaat. Zo kwam zijn inspiratiebron.
Ook wel leuk om te weten toch....
Om nog ff terug te komen op die Loveparade met mental Theo. Echt lache met die Duitse geit met dat okselhaar. , en dan theo meteen : Ik rij met me auto nog liever door de stront dan dat ik daar met me fiets overheen moet. -=LOL=- En met dat wijf die in de bosjes ging pissen was ook erug lache. En die Amanda , tja lekker wijf maar ze heeft volgens mij wel kapsones. Maarja dat hebben veel meiden die weten dat ze er lekker uit zien.