| quote: | Originally posted by Goldiluxe
Jag kan gott och val tanka mig tusentals moskeer, men dar dem hor hemma, forresten handlar det nog om mer an moskeer kanns det som. |
och dom hör inte hemma hos oss? det eju som att säga att vi inte ska ha invandrare, vilket e som att säga att du e rasist!
| quote: | Jag, personligen, tror inte att mulitkulturella samhallen fungerar i langden.
Inte nar vi far ta bort varan grund och var vi kommer ifran, for att ge plats att nagot annat. |
har vi inte alltid utvecklas genom att lära genom andra kulturer?
| quote: | | Brotten bla, okar I Sverige, samtidigt som invandringen okar. |
ÖHHHHHHH så nu e antalet brott proportionellt med antalet invandrare!? 
| quote: | Absolut haller jag med dig, att det ar brist pa forstaelse for kanske bl.a muslimer och deras religion, men sloa Sverige gor fel.
DEM och folket som kommer hit( dit) maste sta for och fokusera sig mer pa integrationen.
Det finnns knappt.
Manga olika faktorer som spelar in pa hur 'de flesta svenska folk ser islam osv osv' |
här kan jag faktiskt hålla med dig, många är jävligt konservativa och har svårt att se nått ur invandrarna perspektiv och hakar jävligt lätt upp sig på små saker. tror du faller ganska bra in i denna kategori oxå. mer religon och geografi och liknande...
| quote: | Jag har aldrig varit religios, och kan inte se vad religoner gor for nytta i varlden, forutom att vara ett slags skydd for svaga manniskor att gomma sig bakom, och for att kunna framfora mannen som nagon slags gud, och fortrycka kvinnor.
Detta galler i min mening forst och framst islam, och jag tror det beror pa radsla for kvinnor.
bara att en kvinna ar oren nar hon har sin menstruation.
HALLA! |
och var fan i koranen hittar du att om en kvinna har menstration är hon oren? snarare tvärt om om jag vet rätt, tex behöver inte kvinnan fasta när hon har mens. om man gämför med tex bibeln så har kvinnan betydligt större rättigheter i koranen, iaf inte mindre, måste oxå tänka på att dessa böcker är ifrån en tid man hade en annan syn på kvinnan, och då var detta bra för kvinnan.
| quote: | | Kan val jamfora denna diskussionen med snack om hur daligt Kommersiell trance ar, och hur cool man ar om man e lite mer 'fore' alla andra, och underground. |
öh va?
|